Vraag

e-mailadrres zal niet langer worden gebruikt

  • 8 December 2020
  • 4 reacties
  • 656 Bekeken

Hallo, ik kreeg deze week een mail van do-not-reply@proximus.com :

Beste klant,

De gegevens voor klantnummer ***** (niet de mijne !) op naam van ***** (niet mijn naam !) werden bijgewerkt.

Het e-mailadres *****@SKYNET.BE (wel het mijne !) zal niet langer worden gebruikt vanaf 06/12/20 voor deze klant.

Alle toekomstige communicaties zullen gestuurd worden naar:

e-mailadres: **** (niet het mijne !)

Je kunt deze gegevens op elk ogenblik aanpassen op MyProximus > My Account of je kunt contact met ons opnemen via onze contactpagina.

 

Ik vermoed dat het hier gaat over een fout ?

Alvast bedankt voor de reactie.


4 reacties

heb je ook een ander proximus mail account want ik heb dit ook ontvangen maar, mijn @skynet blijft wel bestaan en kan ik verder gebruiken, het is maar dat prox met dit oud skynet adres met mij niet meer communiceert maar nu wel met het ander proximus mail account dat ik ook nog heb.

Anders gewoon afwachten tot iemand van het prox forumteam hier de draad op neemt om je verder te helpen.

Hallo Martin,

Ik heb inderdaad mijn @proximus als standaard ingesteld, maar ik vond het eigenaardig dat er namen in de mail stonden die mij totaal niet bekend zijn, vandaar mijn vraag.

 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo, ik kreeg deze week een mail van do-not-reply@proximus.com :

Beste klant,

De gegevens voor klantnummer ***** (niet de mijne !) op naam van ***** (niet mijn naam !) werden bijgewerkt.

Het e-mailadres *****@SKYNET.BE (wel het mijne !) zal niet langer worden gebruikt vanaf 06/12/20 voor deze klant.

Alle toekomstige communicaties zullen gestuurd worden naar:

e-mailadres: **** (niet het mijne !)

Je kunt deze gegevens op elk ogenblik aanpassen op MyProximus > My Account of je kunt contact met ons opnemen via onze contactpagina.

 

Ik vermoed dat het hier gaat over een fout ?

Alvast bedankt voor de reactie.

 

Hallo Peter,

 

Kan je mij de ontbrekende gegevens uit deze mail even doorsturen in een privé bericht aub?

Dan kijk ik dit eens na.

 

Geert

ontbrekende gegevens uit deze mail even doorsturen in een privé bericht 

 

als volgt →  profielgegevens invullen/aanvullen :

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen).

Reageer