E-mail wil niet laden dan inbox berichten verwijderd naar prullenbak en nu zijn ze nergens meer beschikbaar


Reputatie 2
Badge

E-mail wil niet laden dan inbox berichten verwijderd naar prullenbak en nu zijn ze nergens meer beschikbaar ik heb nogthans imap wat er gebeurd is blijft me een raadsel.

Dit heb ik met alle e-mail van vandaag steeds gewerkt ook met Thunderbird mailbox heb ik problemen dus het is niet alleen windows livemail.


28 reacties

Reputatie 2
Badge

Hier is er ook spraak van dat het alleen bij proximus is https://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?f=8&t=216922

Het is heel zeker alleen bij PX want mailboxen van bv google en microsoft enz geven bij mij geen enkel probleem of foutmelding, mss kunnen hun servers het niet slikken wie weet?

Bij mijn pa is het dan weer alleen bij zijn belgacom.net mailbox en geen problemen bij zijn skynet.be mailbox!

Reputatie 2
Badge

Het is heel zeker alleen bij PX want mailboxen van bv google en microsoft enz geven bij mij geen enkel probleem of foutmelding, mss kunnen hun servers het niet slikken wie weet?

Bij mijn pa is het dan weer alleen bij zijn belgacom.net mailbox en geen problemen bij zijn skynet.be mailbox!

Mijn gmail heeft ook geen problemen want die staat er ook bij enkel bij proximus en die doen blijkbaar niets eraan.

Reageer