Ik kan geen mails meer verzenden, ik krijg steeds twee dingen te zien en dit is
Verzend 1 bericht…...100%
Verbinding met externe server relay.proximus.be overschreed de toegestane tijd bij het wachten op antwoord. Probeer het alstublief later nog een keer
Ik heb al van alles geprobeerd niets lukt, ik heb mijn internet nodig omdat ik voorzitter ben van de diabetes liga afdeling Mechelen. Graag iemand die mij kan helpen. Dank u
Groetjes,
François.
Bladzijde 1 / 1
Gebruikt u hiervoor een mailprogramma zoals Outlook, windows live mail,… of doet u dit rechtstreeks via onze webmail ?
Doet het probleem zich voor op het mailadres dat u gebruikt hebt om uw acount hier aan te maken ?
Ik doe dit op het mailadres waarop mijn acount is aangemaakt in de tijd dat ik me heb aangesloten op proximus ( het vroegere Belgacom ). Is het dan beter dat ik overschakel naar Outlook, of windows Live mail.? Dank u alvast voor de hulp.
Groetjes,
François.
Ik doe dit op het mailadres waarop mijn acount is aangemaakt in de tijd dat ik me heb aangesloten op proximus ( het vroegere Belgacom )
Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.
Alles blijft zoals het is ik kan nog niet versturen.
François
Ik ga het allemaal uitproberen, maar in ieder geval hartelijke dank voor uw hulp.
Groetjes,
François
Beste
Ik ervaar de laatste dagen hetzelfde probleem.
Is er ondertussen een oplossing geweten?
Ik heb de instellingen gecontroleerd en ook relay.skynet.be geprobeerd zonder succes
Mvg
@Hovenierke@Herman P Kan je eens bekijken in je webmail of je er een dubbele account hebt staan ? Die kan je best verwijderen en dan zou het probleem opgelsot moeten zijn.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.