Vraag

e-mail

  • 30 May 2020
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Sinds een 3-tal dagen lukt het versturen van mails naar een @skynet.be adres niet meer. 

Omgekeerd geldt dit ook voor mails die van uit een @skynet.be adres naar mijn e-mailadres gestuurd worden (ghis.decorte@gmx.com). 

Bij versturen vanaf een skynet adres naar mijn ghis.decorte@gmx.com adres krijgt de afzender de melding: “Delivery Status Notification (Failure)”

deze melding krijg ik in het tweede geval (gmx naar skynet): “RCPT TO <nicole.potteau@skynet.be> mislukt: Requested action not taken: mailbox unavailable
invalid DNS MX or A/AAAA resource record”

Mails van andere account s dan skynet bereiken mij wel.

Ghis


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@ghis 

Kan je eens inloggen op de webmail: https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html

dan ga je naar instellingen (rechtsboven het tandwieltje)

dan ga je (links) naar accounts

vervolgens verwijder je de toegevoegde accounts door te klikken op het vuilbakje.

 

Daarna moet je eens uittesten of je mails kan versturen.

Laat maar weten of het lukt.

 

Geert

Reageer