dsl lampje knippert en ik heb geen tv, geen internet meer
router al gereset, kabels verstoken, niets helpt
Proximus beloofde al meermaals een expert te doen, bellen, zit nu al sinds gisteren avond zonder internet, kan zelfs niet homeworking doen
dsl lampje knippert en ik heb geen tv, geen internet meer
router al gereset, kabels verstoken, niets helpt
Proximus beloofde al meermaals een expert te doen, bellen, zit nu al sinds gisteren avond zonder internet, kan zelfs niet homeworking doen
mss in afwachting dat iemand van de prox forummedewerkers je verder helpt, eens natrekken of er geen slechte contacten te bespeuren zijn van de de uitgang DSL van je bbox naar de NTP2007/TF2007 vdsl filter of oxidatie vast te stellen is.
Heb alle fiches uitgetrokken en terug ingestoken + reset van de box, zonder resultaat als het dat is wat je bedoeld?
Heb ook geen vaste lijn dus de NTP2007/TF2007 vdsl filter loopt nergens naar
Als het niet binnen komt via koperlijn dan zit je op fiber, heb je da fiber modem al herstart
Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
Anders wachten op een reactie van iemand van het forumteam
ik heb de on/off button ook al meermaals geprobeerd zonder succes.
Ook beide modems + router gereset, niet helpt, het lampje blijft knipperen
Dan zullen ze je fiber oven moeten resetten waarschijnlijk, maar dat laat ik verder over aan een proximus forumedewerker als die hier straks de draad opneemt.
Dag Martin
Bedankt voor je hulp, ze zijn helaas bij Proximus niet zo behulpzaam want ik wacht al sinds gisteren avond voor een expert die me zou terugbellen, … echt niet normaal
Dag Martin
Bedankt voor je hulp, ze zijn helaas bij Proximus niet zo behulpzaam want ik wacht al sinds gisteren avond voor een expert die me zou terugbellen, … echt niet normaal
hi, kan je je klantennr of lijnnr aan je profile toevoegen ? dan kunnen we je lijn nakijken en eventueel het nodige resetten
klantnummer = 613429***
volgens proximus zijn onze diensten stopgezet ? Hoe kunnen we deze opnieuw activeren ?
klantnummer = 613429***
volgens proximus zijn onze diensten stopgezet ? Hoe kunnen we deze opnieuw activeren ?
ik ie hiervoor inderdaad een lopend order voor
ik kijk even na met een collega wat er hier is gebeurd en in orde brengen
We hebben zonet een brief ontvangen dat er pas op 22 april een technieker komt!
Dit is ronduit schandalig, wij zullen 16 dagen zonder tv en internet zitten, dit is echt niet mogelijk!
Dag
Dag Heidi, bedankt voor de info. Denk je dat ik vandaag nog iemand mag verwachten ?
Wij hebben geen zicht op de planning, de bevoegde dienst zal jullie verder contacteren!
Dag Heid
ik heb ondertussen volgende bericht ontvangen en dit baart me wel zorgen?
|
|
|
|
Dag Martin
bedankt voor de info, helemaal correct
Klopt, zoals je weet is Tina hier ook mee bezig (zie privébericht) en wij doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen.
ondertussen is alles opgelost.
fijne dag nog.
Groeten
Tina
Men zou mij terug contacteren (IT/technische dienst) ivm steeds knipperend DSL-lampje.. ik heb nog niemand gehoord.
@PROXIMUS Forummedewerkers zie ook zijn nieuw topic die
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.