Vraag

domein beheer

  • 4 November 2023
  • 7 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 2
Badge

ik heb mijn domain : przytula.net overgebracht naar een andere provider in oktober, daar jullie dat beheer stoppen.
wordt dat automatisch van mijn faktuur/produkten verwijderd of moet er iets voor gedaan worden ?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @guy_przytula dossier 53472549 werd hiervoor al aangemaakt na ontvangst van je vraag per mail. De dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Reputatie 2
Badge

als het in orde is, krijg ik dan daar een update over, of moet ik wachten tot het einde van de maand en zien dat het nog op de faktuur staat en een ellenlange procedure opstarten om het weer terug te betalen ?

Groeten Guy

Reputatie 7
Badge +3

@guy_przytula De dossierbeheerder zal u dan contacteren om te bevestigen.Groetjes,Joel

Reputatie 2
Badge

dus na 2 weken nog steeds geen antwoord. als het op het einde van de maand nog op de faktuur staat, hoelang moet ge dan weer wachten, hoeveel maal bellen om dat recht te zetten

Klantvriendelijkheid voor partikulieren zonder fiber is ver te zoeken..

Guy

Edit: bericht verwijderd wegen verkeerd gepost!

Reputatie 7
Badge +3

@guy_przytula  Je dossier 53472549 zal spoedig bekeken worden ( zat in een verkeerde groep)

Reputatie 2
Badge

bedankt - ik ben wachtende

dus na 3 weken en herhaalde oproepen, beseffen ze pas dat het verkeerd opgeslagen is en nu zal mijn dossier pas behandeld woren, wat zou moeten gebeuren zonder interventies, daar jullie de service stop zetten en mijn transfer geregeld hebben.

Guy

Reageer