ik heb mijn domain : przytula.net overgebracht naar een andere provider in oktober, daar jullie dat beheer stoppen.
wordt dat automatisch van mijn faktuur/produkten verwijderd of moet er iets voor gedaan worden ?
bedankt - ik ben wachtende
dus na 3 weken en herhaalde oproepen, beseffen ze pas dat het verkeerd opgeslagen is en nu zal mijn dossier pas behandeld woren, wat zou moeten gebeuren zonder interventies, daar jullie de service stop zetten en mijn transfer geregeld hebben.
Guy
Edit: bericht verwijderd wegen verkeerd gepost!
dus na 2 weken nog steeds geen antwoord. als het op het einde van de maand nog op de faktuur staat, hoelang moet ge dan weer wachten, hoeveel maal bellen om dat recht te zetten
Klantvriendelijkheid voor partikulieren zonder fiber is ver te zoeken..
Guy
als het in orde is, krijg ik dan daar een update over, of moet ik wachten tot het einde van de maand en zien dat het nog op de faktuur staat en een ellenlange procedure opstarten om het weer terug te betalen ?
Groeten Guy
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.