Skip to main content
Vraag

domein beheer


guy_przytula
Forum|alt.badge.img

ik heb mijn domain : przytula.net overgebracht naar een andere provider in oktober, daar jullie dat beheer stoppen.
wordt dat automatisch van mijn faktuur/produkten verwijderd of moet er iets voor gedaan worden ?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 6 november 2023

Dag @guy_przytula dossier 53472549 werd hiervoor al aangemaakt na ontvangst van je vraag per mail. De dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi


guy_przytula
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 52 reacties
  • 9 november 2023

als het in orde is, krijg ik dan daar een update over, of moet ik wachten tot het einde van de maand en zien dat het nog op de faktuur staat en een ellenlange procedure opstarten om het weer terug te betalen ?

Groeten Guy


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 9 november 2023

@guy_przytula De dossierbeheerder zal u dan contacteren om te bevestigen.Groetjes,Joel


guy_przytula
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 52 reacties
  • 15 november 2023

dus na 2 weken nog steeds geen antwoord. als het op het einde van de maand nog op de faktuur staat, hoelang moet ge dan weer wachten, hoeveel maal bellen om dat recht te zetten

Klantvriendelijkheid voor partikulieren zonder fiber is ver te zoeken..

Guy


Martin
  • 34056 reacties
  • 15 november 2023

Edit: bericht verwijderd wegen verkeerd gepost!


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1747 reacties
  • 17 november 2023

@guy_przytula  Je dossier 53472549 zal spoedig bekeken worden ( zat in een verkeerde groep)


guy_przytula
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 52 reacties
  • 17 november 2023

bedankt - ik ben wachtende

dus na 3 weken en herhaalde oproepen, beseffen ze pas dat het verkeerd opgeslagen is en nu zal mijn dossier pas behandeld woren, wat zou moeten gebeuren zonder interventies, daar jullie de service stop zetten en mijn transfer geregeld hebben.

Guy