Skip to main content
Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!


Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

263 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 103 reacties
  • 3 november 2017
Je moet de modem resetten via het rood gaatje, vijftien seconden op drukken. En ons daarna terug contacteren zodat we nogmaals de firmware upgrade kunnen doorsturen.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 november 2017
Hey Jean-Paul, ik heb gedaan zoals je zei en de firmware upgrade is nu toegepast na de reset. Van harte bedankt en alvast een fijn weekend!

ik heb het spel nog maar net gekocht en zie dat ik maar tijd had tot vandaag 15uur om mij in te schrijven? is er geen manier om de firmware update dan nog te krijgen?

Martin
  • 33995 reacties
  • 3 november 2017
Hopelijk merkt een proximus medewerker je bericht nog op of anders privébericht sturen

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 103 reacties
  • 3 november 2017
Er is een update naar je modem verzonden. Als dit nog niet werkt moet je de modem resetten door vijftien seconden op het rood gaatje te drukken aan de achterzijde. Bij bijkomende problemen contacteer ons via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Met vriendelijke groet,

Jean-Paul

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 4 november 2017
hallo!

Ik vind net deze topic en ook ik zit dus met dit probleem. is het niet handiger als jullie gewoon die update naar alle modems gooien in plaats dat voor individuele gevallen te doen? kost jullie en ons ook veel minder frustraties en tijd en is gewoon ook de logische manier van werken lijkt mij. ik heb al een prive bericht gestuurd met mijn klantennummer aangezien het formulier niet meer beschikbaar is.

Martin
  • 33995 reacties
  • 4 november 2017
Er zal een duidelijke reden voor zijn dat ze dit niet doen, net als er nieuwe software naar decoders gestuurd worden dan gebeurt dit nooit naar alle klanten tegelijkertijd, om maar één voorbeeld te geven, stel je voor dat de nieuwe software ergens om één of andere reden door de software aanpassing een andere onvoorzien bug bevat, wegens onvoldoende tijd om alles uit te testen bv, vergelijk het een beetje met bv de microsoft software updates, is ook al voorgevallen dat er nare gevolgen waren en daarom volgen ze bij microsoft net de zelfde strategie niet naar iedereen tegelijk updates pushen maar gefaseerd en ondertussen kunnen er eventueel aanpassingen gebeuren als er klachten binnen komen enz....

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 4 november 2017
snap ik best maar het feit dat dit probleem al een aantal maanden gekend is voor destiny 2 en daarvoor ook bij destiny 1 hetzelfde soort problemen zijn opgedoken lijkt mij dat ze al veel eerder die test hadden kunnen doen en niet nu pas. zou ik toch verwachten en ook dat dus die update nu dan wel een keertje overal heen mag.

Martin
  • 33995 reacties
  • 5 november 2017
't is ook maar een vermoeden wat ik denk wat eventueel de reden zou kunnen zijn, er kunnen ook nog andere redenen zijn waarom ze dit niet doen , maar daarvoor zou iemand van Proximus zelf de ware toedracht moeten over geven.

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 35 reacties
  • 5 november 2017
Wel, in de originele post van Steven B staat:

Het is vanaf dan belangrijk van je Wi-Fi aan te zetten tussen 23/10 en 26/10 zodat we de aanpassing kunnen doen. Indien deze niet actief staat in deze periode bestaat de kans dat Wi-Fi niet meer zal werken (dus redelijk belangrijk ? ).


Dus het lijkt niet ideaal om dit naar iedereen te sturen

Martin
  • 33995 reacties
  • 5 november 2017
Dat is het juist zoals reeds gezegd de software aanpassing kan andere gevolgen hebben , maar dat is wel zo dat bij het pushen van andere software updates dit toch niet gebeurt, dus moet er een andere reden zijn, die we niet kennen of zou ik neter zeggen die we wel graag zouden kennen 😉

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 5 november 2017
ik heb zojuist nog een prive bericht gestuurd naar proximus met een link van de forum topic, hopelijk ziet iemand dit en kan mij nog steeds helpen voor mijn router aan te passen.

alvast bedankt

Martin
  • 33995 reacties
  • 5 november 2017
dat zal pas iets voor morgen zijn.
En als er niet gereageerd wordt kan je nog altijd een herinnering sturen

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 6 november 2017
@Saeraer, @PCcactus, ik heb de update naar je bbox verstuurd. Deze zal binnen 15-30 min actief staan.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 7 november 2017
Is het nog mogelijk om dit formulier te krijgen?

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 7 november 2017
jorden
als je me je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht kan ik de update manueel al voor je starten

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
jonathan

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 8 november 2017
is het nog mogelijk om die update te krijgen?

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 8 november 2017
Hello, David, het update will be pushed to your modem during the day. By tomorrow the update should be installed and you should be able to play.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 9 november 2017
Hallo, ik heb ook problemen met mijn technicolor modem betreffende Destiny 2.
Ik heb een privéberichtje gestuurd met nodige info! Hopelijk snelle reactie 🙂

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 9 november 2017
Beste, hier van hetzelfde. Kan dit nog aangepast worden voor het weekend? ☺️

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 10 november 2017
Sylvie VH, ik heb de update van je bbox opgestart

Groeten,

Kim

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 10 november 2017
Hoi!

Ik heb hier dezelfde kwestie, ik hoop dat het voor het weekend kan worden opgelost, ik heb al een bericht gestuurd naar het proximus-team.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 10 november 2017
Hey
Ik heb ook een bericht gestuurd naar het proximus team.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 10 november 2017
Hallo,

Na 4 keer te bellen met de hotline en het antwoord te krijgen dat de update is uitgevoerd maar dat het nog steeds eigenlijk dezelfde is heb ik jullie een privé bericht gestuurd met de nodige informatie.
Hopelijk een snel antwoord en snelle instalatie van versie 17.1.03.1X.

Alvast Bedankt!

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 146 reacties
  • 13 november 2017
bommijn schreef:
Paar uur geleden een prive bericht gestuurd voor de firmware update van men bbox.
Deze is er nu doorgekomen en het spel werkt perfect 🙂
Bedankt voor de info.
Ik heb een Fritz box modem