Op 6 oktober 2021 werd er mij door de technische dienst een nieuwe Wi-Fi booster opgestuurd ter vervanging van de defecte Wi-Fi Booster. Referentie - Bestelnummer: R00000020308404014
Na herhaaldelijke contacten vorige maand November om de teruggestuurde defecte Wi-Fi Booster uit mijn My Proximus te verwijderen uit de lijst met toestellen in mijn netwerk staat deze er nog steeds in.
Het betreft de Wi-Fi booster met S.N.:CP1837HZ7ZF die werd teruggestuurd op 13 oktober 2021 en ontvangen is bij Proximus op 14 oktober 2021.
Want nu werd er op mijn aanrekening van November met terugwerkende kracht een tweede booster aangerekend ( heb al een creditnota ontvangen hiervoor). Dit omdat de teruggestuurde defecte booster nog steeds geregistreerd/gelinkt staat aan mijn account. Hieronder de screenshot van My Proximus en het bewijs van terugzending en ontvangst van de defecte Wi-Fi booster.
Bedankt om dit na te kijken en in orde te brengen.
Vriendelijke groeten, Patrick