Vraag

Defecte en teruggestuurde Wi-Fi booster uit toestellen in mijn netwerk op My Proximus verwijderen A.U.B.

  • 2 December 2021
  • 13 reacties
  • 147 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Op 6 oktober 2021 werd er mij door de technische dienst een nieuwe Wi-Fi booster opgestuurd ter vervanging van de defecte Wi-Fi Booster. Referentie - Bestelnummer: R00000020308404014

Na herhaaldelijke contacten  vorige maand November om de teruggestuurde defecte Wi-Fi Booster uit mijn My Proximus te verwijderen uit de lijst met toestellen in mijn netwerk staat deze er nog steeds in.

Het betreft de Wi-Fi booster met S.N.:CP1837HZ7ZF die werd teruggestuurd op 13 oktober 2021 en ontvangen is bij Proximus op  14 oktober 2021.

Want nu werd er op mijn aanrekening van November met terugwerkende kracht een tweede booster aangerekend ( heb al een creditnota ontvangen hiervoor). Dit  omdat de teruggestuurde defecte booster nog steeds geregistreerd/gelinkt staat aan mijn account. Hieronder de screenshot van My Proximus en het bewijs van terugzending en ontvangst van de defecte Wi-Fi booster.

Bedankt om dit na te kijken en in orde te brengen.

Vriendelijke groeten, Patrick


13 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Ik heb hiervoor een dossier 49743068 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij zullen het nakijken en terug contact met u opnemen.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Joel M  Hartelijk dank. Groetjes Patrick

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Beschik je over 1 wifi booster? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@AntonellaD  Ja ik beschik over 1 wifi booster inbegrepen in mijn flex pack en werd vervangen door deze  :  Wi-Fi Booster met S.N.:CP2121HZ6GV

 

 Deze heb ik ontvangen op 8 oktober 2021 ter vervanging van de defecte wifi booster met S.N.:CP1837HZ7ZF.   De nieuwe  wifi booster werd op 11oktober 2021 door de technieker geïnstalleerd .

 

 

Groetjes, Patrick

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Ik heb het dossier in behandeling genomen en zal het nodige doen. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 De Wifi booster staat nu correct gedocumenteerd in onze systemen en zou ook zo moeten worden weergegeven in jouw MyProximus account. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@AntonellaD  Bedankt voor je  antwoord , maar ik heb net gekeken in My Proximus en de Wi-Fi booster met S.N.:CP1837HZ7ZF die werd teruggestuurd in oktober 2021staat er nog steeds tussen.( Misschien is de correctie nog niet doorgestroomd in My Proximus?) Ik zal morgen nog eens checken , zal je op de hoogte  houden Antonella.  Groetjes, Patrick

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Alles nu in orde? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@AntonellaD  Hoi , neen het is nog niet in orde ,  die Wi-Fi booster staat er nog steeds bij ( zie screenshot dat ik net heb genomen) Groetjes Patrick

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52  Je mag dit melden via de shaker (door in de app te schudden met je toestel). Dan komt dit ineens terecht bij de juiste dienst. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@AntonellaD  

@Pat52  Je mag dit melden via de shaker (door in de app te schudden met je toestel). Dan komt dit ineens terecht bij de juiste dienst. Groetjes, Antonella

Dit heb ik reeds tweemaal gedaan enkele weken geleden. Maar heb nooit feedback gekregen van de bevoegde dienst. Groetjes, Patrick

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Enkele weken geleden was de situatie in onze systemen niet correct, nu wel. Je mag het opnieuw melden. Groetjes, Antonella

Ik krijg inderdaad ook niet altijd feedback, maar het is toch in orde gekomen zo.

Reageer