Beantwoord

Decoder Terugsturen

  • 13 januari 2021
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Willem 

Ik heb omdat ik ivm met Covid 19 niet naar mijn Vakantiewoning kan ( Alleen noodzakelijk Reizen met een Negatieve test) mijn Internetabonnement tijdelijk stopgezet ,maar wil zodra we weer vrij kunnen reizen weer gebruik maken van mijn Proximus Abonnement ,

maar heb nu een Email gekregen  dat ik mijn decoder terug moet sturen anders krijg ik een boete , maar ik kan momenteel niet naar Belgie , hoe lossen we dit op ? 

 

icon

Beste antwoord door Luc.M 13 januari 2021, 15:24

@Willem Steek  Dag Willem, het terug zenden hoeft niet meer. We hebben de modem administratief terug in dienst gezet( dit geeft geen abonnementsgelden) Het internet daarentegen is wel opgezegd. Vanzodra we weer vrij zijn kan u het internet gewoon terug laten activeren ( de modem heeft u dan al). Groetjes Luc

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

@Willem Steek  Dag Willem, het terug zenden hoeft niet meer. We hebben de modem administratief terug in dienst gezet( dit geeft geen abonnementsgelden) Het internet daarentegen is wel opgezegd. Vanzodra we weer vrij zijn kan u het internet gewoon terug laten activeren ( de modem heeft u dan al). Groetjes Luc

Hartelijk dank voor deze snelle oplossing ,groetjes Willem

Reageer