Skip to main content

Beste proximus,

Aangezien 1 van mijn 2 decoder de opslagdisc het heeft begeven wil ik me een nieuwe aanschaffen ,heb deze 2 wel aangekocht lange tijd terug voor een nieuwe zou ik dus 8 eur per maand extra moeten betalen geen probleem maar zou hem dan wel eerst willen testen want de oude werkt nog alleen terugspoelen en herstarten lukt niet meer heb deze dus geswitched de goede in de woonkamer, die met de kapotte opslagschijf naar de slaapkamer.voorlopig geen irritaties maar mss toch aan vernieuwing toe .

Met vriendelijke groeten. 

Christensen Filip. 

 

 

Op test, dit wil zeggen dat je de huur decoder op elk moment kunt opzeggen als je er niet tevreden over bent, de tweede decoder is 6€/maand.


@Christensen Filip 

Beste,

je kan altijd vragen om een decoder in huur te nemen : niet tevreden = opzeg (terugzending) mogelijk en huurperiode wordt aangepast.  

Decoders zijn niet meer als koop te krijgen, enkel in huur.

Groeten,

Tina


Reageer