Vraag

Deactiveren V7 decoder

  • 7 December 2020
  • 6 reacties
  • 194 Bekeken

Ik bel naar het nummer van Proximus omdat ik mijne decoder V7 wil deactiveren omdat ik de V5 decoder wil activeren.

Maar in de menu’s die je te horen krijgt zit niks tussen ivm decoder.

Weet daar iemand raad mee ?

 


6 reacties

Dus als je de methode volgt zoals op de prox site, waar loop je dan vast ?

Deactiveer je oude decoder

Om je oude decoder te deactiveren, bel het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies. Als je niet vanaf je vaste lijn belt, zal je worden gevraagd je klantnummer in te voeren. Houd daarom een recente factuur bij de hand (waar vind je je klantnummer?).

Proximus forummedewerkers kunnen altijd de decoder deactiveren 

Maar als je de in dienst zet lukt dit dan ook niet?

Ik weet niet welk menu ik moet kiezen? 

ik ken die menu’s niet vanbuiten want ik heb dit al lang niet meer moeten doen, hoeveel mogelijkheden zijn er dan wel?

Anders wacht je gewoon tot een proximus medewerker de draad hier opneemt en deze voor u kan deactiveren. 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Monique,

Als je je gegevens even toevoegd aan je profiel dan bekijken we het even.

 

Groetjes, 

Daisy

Dag Daisy ,

Ik heb mijn gegevens toegevoegd aan mijn profiel.

Grtjs Monique

Reputatie 7
Badge +3

@Moniquedb77 

De android decoder is verwijderd, je kan de v5 nu installeren.

 

Geert

Reageer