Vraag

Contract internet opzeggen


Beste,

 

ik wil mijn contract internet opzeggen. Op deze pagina staat uitgelegd hoe dit te doen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_cancel/particulieren/support/myproximus/verhuizen-wijzigen-of-opzeggen/contract-wijzigen/je-abonnement-wijzigen-of-opzeggen.html

Na het doorlopen van vier pagina’s (!) wordt er gezegd dat ik naar MyProximus naar het product dat ik wil opzeggen en dat er daar linksbeneden een knop staat om op te zeggen. Ik zie daar niets.

Ik heb het geprobeerd met google chrome, firefox en internet explorer.

 

Als ik jullie telefonisch contacteer nemen jullie niet op.

Als ik via facebook een bericht stuur zeggen ze mij dat het niet lukt en dat ze het doorsturen naar een collega. Maar sindsdien is het doodse stilte.

 

Als ik op het forum kijk, zie ik topics waar er een link wordt gepost naar een opzegformulier (https://www.proximus.be/webshop/nl/customs/cease.html?redirectUrl=/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home#/select-cease-type). Wanneer ik alle informatie invul (weer 10 minuten kwijt) krijg een foutmelding.

Wanneer ik een email wil sturen, moet ik een hele reeks vragen invullen om dan uiteindelijk op een scherm te komen waar er een telefoonnummer staat om te bellen, datzelfde nummer waar ik nooit antwoord op krijg.

 

Dit begint hallucinante proporties aan te nemen! 

Kan iemand aub mijn internetcontract opzeggen?

 

Vriendelijke groeten,

Jens


3 reacties

lukt het niet via deze link → product(en) opzeggen Proximus → een bepaald product → bevestigen enz...

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mouwefrotter vul je in het klantprofiel het klantnummer in kwestie even aan? We helpen je dan graag verder!Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mouwefrotter . Problemen komen met het splitplan wat u heeft met de werkgever. Ik heb dit stopgezet in hun tool. Opzeg staat voor morgen. Groetjes Luc

Reageer