Beste,
Gisteren is er zeer nabij onze woning bliksem ingeslagen. Alle lampjes van onze modem zijn op dat moment rood gaan knipperen en de modem gaf een hoog fluitend signaal tot deze werd herstart.
Sindsdien valt ons internet gemiddeld om de 15 minuten 30 seconden uit. De modem herstarten, kabels controleren, en elke andere tip te vinden op de website kan ons probleem jammer genoeg niet verhelpen.
Na telefonisch contact met een Proximus medewerker, die een uitmeting gedaan heeft, blijkt dat ons toestel niet defect zou zijn, maar dat er inderdaad connectieproblemen zijn gedetecteerd waarvoor een technieker dient langs te komen, voor verder onderzoek.
Het eerste beschikbare moment is over 7 (!!) dagen. Tussen 8u en 17u. Je wordt dus voor een blok gezet, en kan onmogelijk zelf kiezen wanneer het past om de technieker te ontvangen. Enige flexibiliteit is geen optie. In tegendeel, de medewerker zucht op het ogenblik dat ik vertel dat ik volgende week maandag tussen 8 en 17u, op mijn werk zit.
Ik kan niet begrijpen dat aan betalende, bestaande klanten gevraagd wordt 7 dagen in deze omstandigheden te blijven zitten. Thuiswerk is op deze manier onmogelijk. Dit is absoluut geen dreigement, maar ik kan enkel vaststellen dat ik nog sneller overstap naar een nieuwe provider dan geholpen geworden door de mijne…
Ik kan enkel hopen dat deze klacht leidt naar een betere klantenservice bij Proximus.
Vraag
Connectieproblemen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.