Skip to main content
Vraag

concepten in mail verkeer


Toon eerste bericht

33 reacties

  • Auteur
  • Practitioner
  • 41 reacties
  • 29 januari 2025

beste,

sedert dag en dauw, meld ik me aan (inloggen) bij de website “2de hands” .Deze week probeerde ik mijn account te openen met dit volgende mailadres ”mtvandewalle@skynet.be” en dit lukt me niet meer.

Is het mogelijk dat dit mail adres uitgeschakeld is?????   


Martin
  • 32962 reacties
  • 29 januari 2025

@willsie 

als je een mail stuurt naar je eigen op dit mailadres of naar iemand anders komt het dan nog toe, indien wel dan werkt je mailadres nog.

PS: best geen mailadres op een openbaar forum zetten om misbruik te voorkomen maar je kan deze wel in het veld ticket zetten in je → ForumProfiel . In het veld "Ticket" kun je nog meer specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit nog editeren, door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen, anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.


  • Auteur
  • Practitioner
  • 41 reacties
  • 31 januari 2025

de bollekes zijn voor een smartphone mijn problemen zijn op mijn laptop; 

ik krijg ook regelmatig een melding dat er problemen zijn met de verbinding????

 


Martin
  • 32962 reacties
  • 31 januari 2025

 

die 3 bolletjes zie ik toch op mijn laptop ook, jij dan niet ?
of heb jij het over iets anders?

 


  • Auteur
  • Practitioner
  • 41 reacties
  • 1 februari 2025

sorry, ja…..


  • Auteur
  • Practitioner
  • 41 reacties
  • 1 februari 2025

maar die zijn wel verticaal????


Martin
  • 32962 reacties
  • 1 februari 2025

Als je uw beeld 90° draait wel.


  • Auteur
  • Practitioner
  • 41 reacties
  • 5 februari 2025

 

dit is de melding van Proximus die ik continu krijg als ik bezig ben met mails te lezen en te schrijven.

soms bij een klik op return verdwijnt alles en moet ik herbeginnen?????

 

 

FOUT

We ondervinden problemen met de service, probeer het later opnieuw.

OK.


Reageer