Skip to main content

bij het opstellen van een mail komt hij terecht in concepten.

bij nader toezicht, soms is de mail verstuurt maar blijft de mail in concepten nog aanwezig.

soms vertrekt hij niet.

dit is een heel vervelende situatie

mvg

Willy

@willsie Als je deze handelingen met je TV-afstandsbediening doet en je decoder niet opzet met onze afstandsbediening komen deze meldingen van je TV-toestel zelf. Als je apps op je TV zelf wil installeren of gebruiken moet je je TV-toestel via Wifi met onze modem verbinden. Dit is afhankelijk van je TV-toestel zelf hoe je dit moet doen. 

Je kan oa YouTube ook wel bekijken via onze decoder. Via Menu-Mijn apps kan je Google Play gebruiken en apps installeren. 

Hier vind je meer info.


@willsie 

je zou al eens kunnen proberen door de apparatuur in de volgorde te herstarten zoals uitgelegd → hier


@willsie Best ook vermelden ter info aan de PX medewerkers als ze maandag terugkomen op het forum of je dit ook voorhebt via de webversie  http://webmail.proximus.be of alleen via een Mail applicatie.

NB: Ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen (indien dit nog niet moest gebeurd zijn) in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen maandag.


@willsie 

Onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak.

Morgen zal er iemand van Bpost langskomen met een correcte afstandsbediening.

 

Geert


@willsie U bent aangesloten op fiber. Het is dus normaal dat het DSL-lichtje niet brandt op je B-box3. Ook het WPS-lampje moet niet branden. Dit dient enkel om nieuwe toestellen via Wifi te verbinden met je modem. 

Als ik het goed begrijp krijg je op je TV de melding dat er een probleem is met je verbinding ? Kan je eens nakijken of de kabel tussen je B-box en decoder nog goed insteekt en hem eventueel vervangen ? 

Je kan ook al je toestellen eens herstarten, dwz je fibermodem (klein vierkant zwart of wit bakje), je b-box en je decoder. Je zet alle toestellen uit en start ze in de volgorde die ik hiervoor vernoemd heb terug op. Telkens wachten totdat alle lichtjes weer branden voordat je een volgend toestel herstart. 

Heb je nog steeds problemen met je mail ? Is dit via webmail of via een mailprogramma zoals Outlook,…?


beste,

sedert dag en dauw, meld ik me aan (inloggen) bij de website “2de hands” .Deze week probeerde ik mijn account te openen met dit volgende mailadres ”mtvandewalle@skynet.be” en dit lukt me niet meer.

Is het mogelijk dat dit mail adres uitgeschakeld is?????   


ik hoor nu dat ik geen geschikte decoder heb om youtube aan te sluiten op mijn TV. Dat dus de vorige verbinding gebeurde via mijn TV een SONY BRAVIA KDLW42 828B.

wat stellen jullie voor????????


@willsie Het was me niet onmiddellijk duidelijk uit je uitleg wat je juist bedoelde en had daar dus inderdaad niet goed op gelet. Het leek me dat het altijd gewerkt had en nu plots niet meer.

Ik heb je een nieuwe decoder V7 opgestuurd. Deze zal vanaf morgen beschikbaar zijn bij Drukkerij Herman. Je krijgt hiervan bevestiging via SMS en mail.  


beste,

heb vandaag nieuwe decoder ontvangen, maar kan hem niet gebruiken omdat ik de gepaste afstandbediening niet heb bij gekregen?????????????

breng ik die terug of wat gebeurd er nu????

mijn probleem blijf maar duren?????????????????????????????????????????????

kan er echt niet mee lachen


De afstandsbediening voor de v7 decoder kunnen ze per Bpost opsturen, van zodra een PX moderator hier langs komt zullen ze dit voor u in orde brengen. 

De oude afstandsbediening moet niet teruggestuurd worden.


ik breng vandaag de nieuwe decoder met aangepaste afstand bediening terug in een Proximus winkel.

Dit heb ik niet gevraagd. Geen vertrouwen in het installeren en ook om opnieuw de tv-posten volgens eigen keus te moeten installeren? Voor mij is dit onderwerp nu volledig gesloten.

grtjs een toch bedank Willy


ik ga wel op HDMI 2 , dan op Home met de TV afstand bediening. dan krijg ik volgende meldingen

voor YOUTUBE  “ controleer uw netwerk verbinding” en voor internet “verbinding met netwerk mislukt”

grtjs

Willy


@willsie 

als je een mail stuurt naar je eigen op dit mailadres of naar iemand anders komt het dan nog toe, indien wel dan werkt je mailadres nog.

PS: best geen mailadres op een openbaar forum zetten om misbruik te voorkomen maar je kan deze wel in het veld ticket zetten in je → ForumProfiel . In het veld "Ticket" kun je nog meer specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit nog editeren, door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen, anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.


de bollekes zijn voor een smartphone mijn problemen zijn op mijn laptop; 

ik krijg ook regelmatig een melding dat er problemen zijn met de verbinding????

 


 

die 3 bolletjes zie ik toch op mijn laptop ook, jij dan niet ?
of heb jij het over iets anders?

 


sorry, ja…..


maar die zijn wel verticaal????


Als je uw beeld 90° draait wel.


 

dit is de melding van Proximus die ik continu krijg als ik bezig ben met mails te lezen en te schrijven.

soms bij een klik op return verdwijnt alles en moet ik herbeginnen?????

 

 

FOUT

We ondervinden problemen met de service, probeer het later opnieuw.

OK.


het is is dat dit in feite niet lukt????via Menu, - mijn apps en google play?????


kan nog altijd geen connectie krijgen heb alles geprobeerd wat jullie voorstellen, zo goed als ik kon? Iemand vertelde me dat de reden door TV updates kan zijn??? is dit mogelijk???

Heb je getest met kabel en je toestellen herstart ? Geeft dit een verschil ? Welke melding krijg je juist op je TV, wat werkt er niet ? Kan je wat meer uitleg geven ? 

Nu is het moeilijk om te zeggen of dat iets met een update te maken zou hebben. 


Maar kan je nog connecties maken met andere toestellen?

Zijn er nog toestellen met een internetkabel aangesloten aan de B-Box of zijn er nog die via wifi connectie maken met je B-Box


ok het antwoord betreffend de lampjes is begrepen. maar kan nog altijd geen connectie krijgen heb alles geprobeerd wat jullie voorstellen, zo goed als ik kon? Iemand vertelde me dat de reden door TV updates kan zijn??? is dit mogelijk???


contact was DAISY op een ander forum????


mijn mail problemen zijn sedert een tijdje  opgelost. had dit reeds gemeld. best ok dus. dank u


Reageer