Vraag

concepten in mail verkeer

  • 3 December 2022
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 1

bij het opstellen van een mail komt hij terecht in concepten.

bij nader toezicht, soms is de mail verstuurt maar blijft de mail in concepten nog aanwezig.

soms vertrekt hij niet.

dit is een heel vervelende situatie

mvg

Willy


2 reacties

@willsie Best ook vermelden ter info aan de PX medewerkers als ze maandag terugkomen op het forum of je dit ook voorhebt via de webversie  http://webmail.proximus.be of alleen via een Mail applicatie.

NB: Ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen (indien dit nog niet moest gebeurd zijn) in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen maandag.

Reputatie 1

nog altijd geen reactie omtrent dit probleem en het verergerd blijkbaar. Ik moet telkens gaan kijken in concepten om te zorgen dat mij mails vertrekken en soms vind ik hem in concepten, maar ook in verzonden???

mvg

Willy

Reageer