Geachte,
Na 2 maand is jullie eindelijk gelukt mijn telefoon los te koppelen van het abonnement van mijn ex-vriendin. Ben in die tijd constant van het kastje naar de muur gespeeld en kreeg constant iemand aan de lijn waaraan ik het hele verhaal opnieuw moest doen, berichten dat het in orde was terwijl dat niet zo was, beloftes teruggebeld te worden terwijl dit niet gebeurde, vaste dossierbeheerder….
Ondertussen verhuisd en kan enkel dvd’s kijken op een schamele tv.
Ik heb de vraag gesteld of er compensatie mogelijk was. Niemand houdt het ook zo lang vol …
Enerzijds door de lange wachttijd, anderzijds omdat ik door die 2 maand geen aanspraak meer kon maken op de tv van €99, waar er nu enkel 1 is van €399. Wat aanvankelijk al niet mijn plan was omdat ik nog maar net ben verhuisd en terug van 0 moet beginnen.
Ze hebben me 2x telefonisch gecontacteerd met het voorstel dat ik de tv twv €1700 qled 4k 65’’ met soundbar krijg voor €399 PLUS 3 maand abonnement gratis, wat normaal niet te combineren valt.
Dit samen met mijn pakket van €105,98 ( die in realiteit €121 zal zijn maar soit ).
Dit leek me een goeie combinatie dus ik wou toezeggen, in de veronderstelling dat dit alles zo op de offerte zou staan.
U raadt het waarschijnlijk. Dit staat er niet op.
Ook de beoogde €105,98 is opeens €121.
Tv staat er op zonder soundbar.
En 3 maand gratis wordt niet van gesproken.
Dan heb ik nogmaals gebeld en natuurlijk krijg ik te horen dat dit helemaal niet te combineren valt door een andere werknemer.
Gelukkig kan beroep gedaan worden op de telefoongesprekken. Waar ik ook gebruik van zal maken als dit niet in orde komt of beschreven staat.
Dan heb ik nogmaals gebeld en die ( nog eens een andere ) persoon zei me dat ik het risico maar moest nemen en later klacht moest indienen met de gesprekken waar het me beloofd is geweest.
Een telefonische overeenkomst is immers ook een overeenkomst. Jullie spreken elkaar wel veel tegen. Van de 1 mag en kan het. De ander zegt resoluut neen.
Graag had ik gekregen wat me werd beloofd. Dit op papier of bewerkstelligd in de praktijk.
Dus : tv,netflix, internet, mobiel voor 105,98€ ( kan zelfs nog leven met €121.
Tv voor €399 mét de soundbar.
Eerste 3 maand (€363) gratis.
Hieronder de data en tijdstippen van de beloftes mocht er getwijfeld worden aan mijn woorden.
Gesprekken waren respectievelijk 12 en 13 februari 2025.
Ik neem verder actie als dit niet in orde komt.
Komt het wel in orde, geef ik jullie het voordeel van de twijfel en geef ik dit nog een kans.
Zou heel graag hebben dat dit een positief vervolg krijgt want dit kost tonnen energie.
Mvg, Tom
Vraag
compensatie? klacht?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.