Skip to main content
Vraag

Cloud Error 2055


Je kan de fout cloud 2055 veel terug vinden in het forum en van verschillende jaren, maar nooit staat er een oplossing bij. Een helpdesk proberen te bereiken voor een Cloud probleem is een onbegonnen werk. Weet er iemand de oplossing? @Proximus : als dit probleem al jaren en bij verschillende gebruikers voorkomt, waarom niet een extra oplossing bij Cloud problemen op jullie site er bij zetten als jullie toch deze fout niet kunnen voorkomen.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

Martin
  • 33957 reacties
  • 7 september 2020

best indien  nodig ondertussen je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan

Zodat de prox medewerkers gemakkelijk alles terugvinden om je verder te helpen als ze hier de draad opnemen.


  • Auteur
  • Rising star
  • 14 reacties
  • 7 september 2020

Mijn profiel staat al volledig ingevuld. (Behalve een foto). Dit is een standaard antwoord zonder eerst te controleren.


Martin
  • 33957 reacties
  • 7 september 2020

ik kan dat niet controleren alleen iemand van het proximius forumteam zelf, maar dat werd mij gewoon gevraagd om het te vermelden.

Maar een foto mag je van mij altijd plaatsen :relaxed:

In principe kunnen ze met een klantennummer alles wel opvragen, het is gewoon voor hen om tijd te kunnen winnen.

NB: reden volgens → “De Tijd” 


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 8 september 2020

Luc, kan je dit nu nog even proberen aub?


  • Auteur
  • Rising star
  • 14 reacties
  • 8 september 2020

Charlotte, nog steeds zelfde fout


  • 0 reacties
  • 8 september 2020

Kan je wel aan je gegevens via https://www.proximuscloud.be/ ?


  • Auteur
  • Rising star
  • 14 reacties
  • 8 september 2020

Neen, gaat ook niet, ik krijg de melding ‘fout’, niets meer. De Windows app zegt dat de synchronisatie nog werkt. (Ik denk van niet).  


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 11 september 2020

@luc 14415 We hebben hier een aanpassing gedaan aan je profiel. Kan je nog eens opnieuw proberen ? 


  • Auteur
  • Rising star
  • 14 reacties
  • 11 september 2020

@HadewychT , via browser op PC kan ik er terug aan. Met Android App zelfde fout 2055


  • 0 reacties
  • 14 september 2020

Kan je de app, nu de website terug werkt, nog even heropnieuw installeren?


  • Auteur
  • Rising star
  • 14 reacties
  • 17 september 2020

@WenzelR De app werkt ook terug, bedankt. 

Wat was nu het probleem? Voor als het terug komt of voor andere gebruikers met zelfde probleem


  • Auteur
  • Rising star
  • 14 reacties
  • 30 september 2020

@HadewychT  @WenzelR , ik zit terug met hetzelfde probleem, met Android app error 2055 en op de site terug de duidelijke boodschap ‘fout’. Kan je dit terug eens bekijken? Ik betaal maandelijks extra voor Cloud storage. Maar denk er wel over na om over te stappen op  een iets betrouwbaarder toepassing.