Skip to main content
Beantwoord

cloud


  • Apprentice
  • 4 reacties

Ik krijg sinds gisteren het inlogscherm pinkend op het scherm, ik kan niet inloggen in dat scherm.  Heb de app (proximus cloud) verwijdert en terug geïnstalleerd. Blijft hetzelfde. Op die PC kan ik mijn bestanden niet meer opvragen.  Op de laptop nog OK. Gevolg : geen synchronisatie meer ….

 

 

 

Beste antwoord door Martin

Is een gekend probleem waar proximus aan bezig is om het op te lossen.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

Martin
  • 32660 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2020

Is een gekend probleem waar proximus aan bezig is om het op te lossen.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 3 maart 2020

Klopt inderdaad, ons IT team werkt aan een oplossing voor dit probleem. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 26 maart 2020

Hoever is het IT team reeds met dit probleem ?


Martin schreef:

Is een gekend probleem waar proximus aan bezig is om het op te lossen.

Beste Martin

 

enig zicht op een oplossing?

Zonet de nieuwste versie gedownload en geïnstalleerd maar helaas geen verbetering.


Martin
  • 32660 reacties
  • 3 mei 2020

nee, maar mss komt maandag iemand van het proximus forumteam met het goede nieuws af!


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 4 mei 2020

Voor meer info kijk ook op topic , https://nl.forum.proximus.be/internet-10/inlogscherm-van-de-cloud-flikkert-voortdurend-49508 voorlopig is het dus afwachten.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 4 mei 2020

bij mij vandaag opgelost door met rechtermuisknop op het inlogscherm te klikken en een van de aangeboden opties te kiezen; hierdoor stabiliseert het scherm en kun je je gegevens invoeren.


Reageer