Ik heb een nieuwe wifi booster gekregen en nog geen label om hem terug te sturen. Men zei dat het in de doos zou zitten van de nieuwe, niet dus. Dan dat ik een email zou krijgen niet dus en dan dat ik het per post zou krijgen ook niet. Dan moest ik in de app kijken bij bestellingen, daar zou de code staan , ook niet
Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Er is een label verzonden met de post, en dat is wellicht nog onderweg.
Er is vandaag ook een label naar je skynet-mail gestuurd.
Groeten
Tina
Beste
heb de brief nu ook ontvangen en de email. Heb de booster naar het postkantoor gebracht
dank u
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.