Ik denk dat ik de booster zag via LAN scan met fixed IP 192.168.1.8 maar kan me vergissen. Poort 80 stond niet open op dat adres.
Stel ik geraak alsnog op de booster web interface (het kan nog even duren voor ik terug op bezoek ga waar ik de booster als puur AP installeerde), kan ik dan de kanalen veranderen? Want: voor 2.4 werkte de booster op kanaal 1 (zo toonde de Home Optimizer app), maar, dat kanaal zat behoorlijk vol.
Dank
ik heb wel het vermoeden van wel, ik heb zelf geen ervaring genoeg met die booster dus durf ik ook niet met zekerheid zeggen of je dit kunt, Is het trouwens ik dacht ook dat het de bedoeling was dat de Home Optimizer, juist het minst gestoorde/druk bezette kanaal gaat kiezen! niet alleen voor de bbox maar ook voor de booster.
Volgens ik van proximus begrepen heb zou de booster ideaal samen werken met de bbox onder smart wifi (One SSID) maar of dit dan ook wilt zeggen dat dit tot gevolg gaat hebben dat de booster ook op het minst gestoorde kanaal zal komen te staan is ook maar de vraag, in eerste instantie zou ik eerder denken dat dit juist met de home optimizer zou moeten gebeuren.
zie ook uitleg smartwifi > https://www.proximus.be/nl/id_cr_smart_wifi/particulieren/internetabonnementen/kies-jouw-optie/slimme-wifi.html
Ik had inderdaad gehoopt dat de booster via bbox3 en/of Home Optimizer een betere keuze zou gemaakt hebben. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien. Ik kan het nu niet onmiddellijk checken (want dit was op verplaatsing).