Vraag

Bizz Guest Wifi


Ik vroeg me af of ik in aanmerking kom voor de Bizz Guest Wifi 10,- p.m.

Als ik deze namelijk aanvink in MyProximus krijg ik een foutmelding:

Het spijt ons

Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de opties aan te passen.

Alvast bedankt voor uw antwoord.


14 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

https://www.proximus.be/nl/id_cb_bizz_guest_wifi/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/andere-producten-en-opties/internet-abonnementen/bizz-guest-wifi.html

Voor maar € 10/maand krijg je Bizz Guest Wifi bovenop je Bizz All-in of Bizz Office. Met gratis activering en installatie! 1

 

Prijzen excl. btw

1 Je hebt als professionele klant een Bizz All-in of Bizz Office nodig. Installatie en activering van Bizz Guest Wifi is gratis : je betaalt alleen € 10/maand.

Je krijgt één Wifi Hotspot per modem (BBox3).

Foutmeldingen treden nogal eens op in MyProximus op basis van de berichten in dit publieke forum

Concreet indien uw abo aan bovenstaande voldoet is de betrokken optie beschikbaar en zullen Proximus medewerkers op dit forum waarschijnlijk pas vanaf morgen of een Bizz expert via 0800 22500 u wel verder kunnen helpen

Reputatie 7
Badge +3

@DOMAINEDUBOCQinfo reeds gegeven door @M_016 . Indien nog problemen best bellen naar 0800 22500.Zij kunnen onmiddellijk het nodige voor  jou doen.Groetjes, Joel

Bedankt voor uw reactie. Ik heb inmiddels vandaag voor het eerst Bizz Guest Wifi. Echter wil ik nu in MyProximus mijn hotspotnaam veranderen, maar bij alles wat ik invul krijg ik:

 

 

Lukt het je wel om het Management Portaal te openen via “Beheer uw Bizz Guest Wifi”?

Mogelijks zal je best eens jouw modem herstarten.

Ik zie nergens 'Beheer uw Bizz Guest Wifi staan, ik zie alleen dit staan:

 



​​​​

 

Ik heb overigens net de modem herstart, maar ik zie nog geen beheer optie.

Ik zou even jouw configuratie willen herdoen aan onze zijde.
Hierdoor zal je verbinding wel een kwartiertje tot een halfuur wegvallen.
Wanneer past zoiets best voor jou? 

Prima, dat mag nu gelijk hoor

Is gebeurd. Kan je het nog eens uitproberen?

Ik kan nu inderdaad de naam aanpassen, maar ik zou ook graag de beheer mogelijkheid hebben. Dat zie ik namelijk nog nergens

Kan je dit eens via de app van MyProximus proberen?

Ik heb de app gedownload. Daar vond ik de optie 'Beheer uw Bizz Guest Wifi'. Dan log ik met mijn MyProximus gegevens en dan krijg ik: access_denied

Ik zie wel binnen MyProximus het volgende:

 


Ik probeer hier mee in te loggen, maar dan krijg ik die access_denied. Kunnen jullie deze aanvaarden, of hoe werkt dit precies?

Het lijkt nu te werken via de app, bedankt voor de hulp

Reageer