Skip to main content
Vraag

Bizz Guest Wifi


Ik vroeg me af of ik in aanmerking kom voor de Bizz Guest Wifi 10,- p.m.

Als ik deze namelijk aanvink in MyProximus krijg ik een foutmelding:

Het spijt ons

Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de opties aan te passen.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

14 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4416 reacties
  • 2 juni 2020

Ter info:

https://www.proximus.be/nl/id_cb_bizz_guest_wifi/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/andere-producten-en-opties/internet-abonnementen/bizz-guest-wifi.html

Voor maar € 10/maand krijg je Bizz Guest Wifi bovenop je Bizz All-in of Bizz Office. Met gratis activering en installatie! 1

 

Prijzen excl. btw

1 Je hebt als professionele klant een Bizz All-in of Bizz Office nodig. Installatie en activering van Bizz Guest Wifi is gratis : je betaalt alleen € 10/maand.

Je krijgt één Wifi Hotspot per modem (BBox3).

Foutmeldingen treden nogal eens op in MyProximus op basis van de berichten in dit publieke forum

Concreet indien uw abo aan bovenstaande voldoet is de betrokken optie beschikbaar en zullen Proximus medewerkers op dit forum waarschijnlijk pas vanaf morgen of een Bizz expert via 0800 22500 u wel verder kunnen helpen


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 3 juni 2020

@DOMAINEDUBOCQinfo reeds gegeven door @M_016 . Indien nog problemen best bellen naar 0800 22500.Zij kunnen onmiddellijk het nodige voor  jou doen.Groetjes, Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 4 juni 2020

Bedankt voor uw reactie. Ik heb inmiddels vandaag voor het eerst Bizz Guest Wifi. Echter wil ik nu in MyProximus mijn hotspotnaam veranderen, maar bij alles wat ik invul krijg ik:

 

 


  • 0 reacties
  • 4 juni 2020

Lukt het je wel om het Management Portaal te openen via “Beheer uw Bizz Guest Wifi”?

Mogelijks zal je best eens jouw modem herstarten.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 4 juni 2020

Ik zie nergens 'Beheer uw Bizz Guest Wifi staan, ik zie alleen dit staan:

 



​​​​

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 4 juni 2020

Ik heb overigens net de modem herstart, maar ik zie nog geen beheer optie.


  • 0 reacties
  • 4 juni 2020

Ik zou even jouw configuratie willen herdoen aan onze zijde.
Hierdoor zal je verbinding wel een kwartiertje tot een halfuur wegvallen.
Wanneer past zoiets best voor jou? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 4 juni 2020

Prima, dat mag nu gelijk hoor


  • 0 reacties
  • 4 juni 2020

Is gebeurd. Kan je het nog eens uitproberen?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 4 juni 2020

Ik kan nu inderdaad de naam aanpassen, maar ik zou ook graag de beheer mogelijkheid hebben. Dat zie ik namelijk nog nergens


  • 0 reacties
  • 4 juni 2020

Kan je dit eens via de app van MyProximus proberen?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 4 juni 2020

Ik heb de app gedownload. Daar vond ik de optie 'Beheer uw Bizz Guest Wifi'. Dan log ik met mijn MyProximus gegevens en dan krijg ik: access_denied


  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 4 juni 2020

Ik zie wel binnen MyProximus het volgende:

 


Ik probeer hier mee in te loggen, maar dan krijg ik die access_denied. Kunnen jullie deze aanvaarden, of hoe werkt dit precies?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 4 juni 2020

Het lijkt nu te werken via de app, bedankt voor de hulp