Skip to main content
Vraag

bestelling lopende

  • 1 december 2024
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

@Proximusmedewerkers

Betreft : bestelling internet box + wifi booster 2. voor klantnummer xxxxxxx65 en telefoonr xxxxxxx50 (zie voor beiden in mijn  profiel). Is familielid en krijgt bij bestelling via My Proximus dat  er nog een lopende bestelling  is. Ik vind hiervan echter nergens iets terug in de app. Is het mogelijk dit  na te zien  zodat de bestelling toch kan doorgaan?  

Alvast bedankt,

Artie

 

4 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 2 december 2024

@Artie  Voor Dorien zijn deze opgestuurd. Woensdag levering. Best dat je de coockies en cache eens wist van My Proximus meestal is het propbleem van lopende order dan afgelopen. Groetjes


  • Auteur
  • 279 reacties
  • 2 december 2024

@Luc.M ,

Bedankt voor de snelle reactie. Krijgt zij hier dan ook de muurbeugel voor de internetbox bij en de etiketten om  het oude materiaal terug te sturen? 

Vriendelijke groeten, 

Artie 

 


  • Auteur
  • 279 reacties
  • 6 december 2024

@Luc.M 

Op woensdag de modem met wifi booster en muurbeugel ontvangen . Bedankt voor deze  prima service!

Ondertussen alles  reeds geïnstalleerd en  werkend.

Vriendelijke groeten,

 

Artie


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 9 december 2024

@Artie  Graag gedaan. :-)


Reageer