Vraag

Beheer e-mail adressen "belgacom.net".


Badge

Ik bezit diverse accounts bij “belgacom.net” maar ondertussen zijn sommige van de gebruikte email-aliassen niet meer in gebruik, doordat de feitelijke vereniging van toentertijd niet meer bestaat.

Ik zou graag die adressen willen schrappen maar ik zie ze (soms) staan bij mijn login naar die emailsite, maar ik kan ze niet schrappen en zie ook geen mogelijkheid om dit te doen.

Wel dienen sommige adressen wel nog te worden behouden, wat impliceert dat het account toch moet blijven bestaan en niet in zijn totaliteit mag geschrapt worden.

Wat is de procedure daarvoor?


11 reacties

morgen kunnen de Prox forummedewerkers je hierbij helpen, vul de nodige gegevens reeds in op je forumprofiel.

privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 6
Badge +3

@Dobcla at Belgacom Als u uw lijnnummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel zoals Martin vermeld heeft, kunnen de mailbox in kwestie bekijken en eventueel het nodige doen.

Als u op uw forumprofiel onder het veld Ticket(Privé) vermeldt welke adressen moeten verwijderd worden, kunnen we dat ook schrappen.

Badge

Geachte,

In het “Ticket Privé” werden de accounts opgesomd die mogen geschrapt worden.

Ik heb nog enige tijd gelaten om te kijken of er nog email verkeer op deze accounts terecht kwam, maar dit is negatief.

Is het mogelijk het nodige te doen voor de schrapping?

Met vriendelijke groeten,

Danny Dobbelaere

Reputatie 7
Badge +3

@Dobcla at Belgacom 

Kan je mij in een privé bericht de accounts doorgeven die verwijderd mogen worden?

 

Groeten

Geert

Badge

Volgende accounts en de daaraan verbonden email adressen mogen geschrapt worden daar zij niet verder gebruikt worden. cd026148 (busmail.net) - bn216808 - gc388801 - gc600477 - gc754080 - bn703148 - bn703140 - bn702141 (allen belgacom.net). Al deze account werden gebruikt door mij voor mijn organisaties en zijn nu niet meer nodig. Al deze accounts staan op mijn naam en adres. Is het mogelijk het nodige te doen. Hierna schermafdrukken van deze accounts.

 

Badge

Tot op heden zijn deze account nog altijd niet geschrapt. Wanneer kan dit gebeuren?

Mvg.

Tot op heden zijn deze account nog altijd niet geschrapt. Wanneer kan dit gebeuren?

Mvg.

Ter info: Maandag pas komt hier terug iemand van PX langs.

Badge

Datum voorbij. Wat is het resultaat en wat gaat er nu gebeuren?

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Dobcla at Belgacom

Kan je op je profiel bij contactnummer je telefoonnummer of GSM nummer vermelden, dan bellen we je hiervoor eens op.

 

Geert 

Badge

Telefoonnummer werd ingevoerd in mijn profiel.

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Dobcla at Belgacom 

ik heb het doorgegeven, we nemen zo snel mogelijk telefonisch met jou contact op.

 

Geert

Reageer