Vraag

Bbox3

  • 13 May 2020
  • 9 reacties
  • 482 Bekeken

Ik wou graag terug de vertrouwde Bbox v3 plus,kan ik die krijgen aub?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

De Bbox3v+ worden voorzien aan klanten met VOIP lijnen. Mag ik vragen waarom je een 3v+ zou willen?

Beste,om te bellen via internet,email te configureren etc...Mvg

Ben toch al een redelijke goede klant bij jullie dus...

Reputatie 7
Badge +4

@Alfamale123 Die functies kan je met eender welke bbox 3 , je hebt hiervoor niet bepaald een V3 plus nodig hoor

Bij mij is nog altijd klant koning,zoniet dan zien we wel verder.

Als ik vraag of ik er een krijg toegestuurd ipv die prutsen van technicolor…

Voor wat heb je hem nodig?

Als ik een samsung Galaxy s20 ging kopen vroegen ze ook niet: Meneer voor wat? 

Met beleefde groeten

Nou, ik vindt dat beide Charlotte & Samuel erg vriendelijk waren hoor.

Uiteraard gaat een ISP niet zonder reden een andere modem opsturen als het niet nodig is.

Vandaar dat m’n ook vraagt waarom je huidige modem niet meer volstaat.

 

Je kan natuurlijk altijd ook direct in defensie modus schieten, uiteraard gaat dat niet veel helpen. :wink:

 

 

Reputatie 6
Badge +3

De recentere bbox 3 hardware revisies beschikken allemaal over 802.11AC Wi-Fi op 5 Ghz. Dus je gaat geen snelheidsvoordeel halen op het gebied van draadloos internet. Je moet altijd beschikken over een draadloze netwerkkaart die ook de AC snelheden kan halen. Die plus versie is voor mensen die beschikken over VOIP abonnement:  https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cable_fix/particulieren/support/telefonie/telefoon-en-fax/telefoons/de-aansluiting-van-uw-telefoontoestellen-en-vaste-lijn-controleren.html Daarvoor bied Proximus zelf noodbatterijen aan om een continue werking te garanderen: https://www.proximus.be/nl/id_cr_backupbattery/particulieren/toestellen/toestellen-voor-internet-en-tv/backup-batterij-b-box-3-v-.html

In een winkel stellen ze ook meestal de vraag voor wat je specifieke eisen zijn. Dat is toch meestal het geval. Eigenlijk is al de Proximus apparatuur in bruikleen (bbox3,bbox3v+) en op huur basis de decoders.

ik denk niet dat het daarom gaat, ik vermoed dat  @Alfamale123  de bbox3v+ terug wilt die hij vroeger ook had , maar dat zou hij natuurlijk eerst moete bevestigen of het klopt wat ik denk, en bv was dit ook een tijd geleden het geval dat proximus de bbox3   heeft omgeruild  aan gamers die problemen hadden met deze bbox3 (waar dan eerst als  work around, op deze andere software gepusht werd) en tenslotte werd het dan een bbox3v+ als uiteindelijke oplossing.

Reputatie 6
Badge +3

Hij had een Sagemcom BBox3 hardware versie 2.0 die vervangen werd door een Technicolor: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162?postid=651439#post651439 Ik dacht dat de bbox3 nog gewoon in productie is. 

de bbox3 zal wel nog gebruikt worden maar bij sommige problemen werd dan een bbox3V+ in de plaats gegeven.

Reageer