Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.
Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).
Steven
Ik ben ook onlangs overgestapt van een bbox2 naar een bbox3 en heb nu de cabbage errors wanneer ik destiny 2 speel.
Ik heb een privé bericht gestuurd met mijn gegevens.
Alvast bedankt voor de support.
Bart
@Bartian, ik zie dat je reeds bent verder geholpen via privébericht naar Het Proximus Team. Mooi zo!
je kan ons hiervoor een bericht sturen via volgende link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679mvg
jonathan
dit had ik al gedaan maar vroeg me af wanneer er ongeveer een antwoord op kwam ^^
groetjes Koen
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 groeten Els
Geachte, na 2 uur gewacht te hebben en een reboot gedaan te hebben is het probleem er nog steeds 😕 zijn er andere oplossingen? 🙂
Groetjes en alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Het probleem met de firmware van je modem ga ik moeten doorgeven voor verder nazicht. Ik hou je op de hoogte van verdere informatie.
hi de update zou in de loop van deze avond in orde moeten zijn
Hallo,ik had een bbox3 v2 (Sagemcom) welke niet meer goed werkte en nu heb ik een
bbox3 (Technicolor) met alleen vier lan poorten (gele) en 1 wan poort(rode).
Die 2 groene poorten heb ik niet,waar dienen die trouwens voor?
Beveiliging firewall raden ze aan op hoogste beveiliging te zetten,maar dan kunnen de kids geen fortnite en roblox meer spelen???
DLNA file sharing en samba staat standaard ingeschakeld en zou ik uit moeten zetten,wat ik heb gedaan.
Ik wil graag een fixed IP maar dit is te duur,en heb nu een vpn router tp LINK TL-R600 om veiliger te surfen en om mijn pc op afstand bereikbaar te zijn.
Heb die aangesloten maar die instellingen is niet zo simpel,heb een vpn app draaien maar kost elke maand ook geld,dus ik weet het ff niet meer.alvast bedankt.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de 2 modem’s van Sagemcom en technicolor.
Mijn netwerk staat op particulier en ineens zag ik in mijn verkenner bij netwerk een huawei gsm met alleen een mac address????
meestal wordt nu de bbox3v+ geplaatst zelfs ook op een fiber aansluiting achter de fibermodem.
Maar op gebied van internet en TV is de werking/functie de zelfde
de 4gele poorten zijn ethernetpoorten en dan heb je wan poort die gebruikt wordt/actief staat indien die op een glasvezel modem aangesloten wordt en dan heb je nog de telefoon aansluitingen als je bv op een voip lijn aangesloten bent
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.