Ik heb vandaag een nieuwe bbox 3v+ ontvangen, maar ik heb geen instructies/labels ontvangen om de oude terug te sturen.
Ik vermoed dat u hier op dit publieke forum pas vanaf dinsdag e.k. geen reactie van een Proximus medewerker zult kunnen bekomen
FYI FAQ
Een Proximus-toestel terugsturen | Proximus
Ik heb vandaag een nieuwe bbox 3v+ ontvangen, maar ik heb geen instructies/labels ontvangen om de oude terug te sturen.
https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/bbox-3-54582?postid=690776#post690776
dus gewoon wat geduld tot de Prox forummedewerker dinsdag dit voor je in orde brengen.
Dank voor uw bericht, maar de nieuwe bbox is al sinds vorige week in gebruik.
Normaal bij een wissel krijg ik daar er mail van. Nu heb ik enkel een SMS ontvangen dat de bbox onderweg was met bpost. Ik heb vorige week nog contact gehad, maar.... .
Ik wacht dan nog maar even, zolang de tweede bbox maar niet gefactureerd wordt.
Mvg
Hoe bedoelt u gefactureerd?
Ik dacht dat de bbox gratis was?
Ja maar in geval dit geïnterpreteerd wordt dat de oude bbox nog niet teruggestuurd werd, dan wordt die aangerekend.
Allemaal beetje verwarrend,
Hoe moet ik een bbox terugsturen als ik geen instructies/labels heb?
Hallo,
Ik heb nog steeds geen oplossing voor het terugsturen van de tweede bbox.
Heb hem voorlopig opgeborgen in de kast.
Hopelijk snel een oplossing.
Dag Antonella,
Ik heb niets ontvangen,
Kan u de labels met de gewone post verzenden naar mijn adres?
Mvg,
ook niet in de folder spam of junk mail?
normaal krijg je die als een bijlage in je mail.
Dag Martin,
Nee nergens niks ontvangen,
Ja dan zit er niet veel anders op van te wachten tot morgen op een reactie van de Prox forummedewerkers.
Kijk ook eens ondertussen in je MyProximus, onder bestellingen of je daar niks terugvindt
Martin,
Het is inderdaad te zien in my proximus, maar ik heb geen mail ontvangen.
Antonella,
Ik zie het staan in my proximus, maar ik heb geen Labels ontvangen via email.
Kan je die alsnog mailen?
Mvg,
Ik bedoelde eigenlijk of je daar dan ook de barcode niet ziet staan om te laten scannen bij Bpost?
Martin,
Inderdaad, maar er is zogezegd een mail naar mij gestuurd. Waar is die dan?
Als ik zie hoeveel tijd ik hier al mee bezig ben dan heb ik het stilaan gehad.
Ik heb aan Antonella gevraagd om me de labels alsnog te bezorgen.
Inderdaad, best dan de oplossing die
Maar in feite zou je ook gewoon met die de bbox en barcode naar Bpost kunnen gaan, enfin ik geef je alleen maar mee als idee, en jij doet uiteraard wat je zelf best vindt.
Kan je die nog eens mailen naar mijn skynet adres?
Ik heb niets ontvangen en als ik met de link naar bpost moet dan moet ik persoonlijk gaan en dat is moeilijk.
Niets te zien in de spam
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.