Skip to main content

Sinds 2 maanden gaat de Ethernet poort 2 op m’n BBOX down na 5 a 10 dagen en krijg ik deze niet meer up zonder de BBOX te herstarten.

Alle 4 Ethernet poorten zijn in gebruik en heb onderling al gewisseld maar deze poort blijft problemen geven.
Ik heb net naar de helpdesk gebeld en ze stellen voor om een technieker on site te sturen, terwijl ik voorstelde om dit naar 2de of 3de lijn support te sturen zodat een on-site interventie niet nodig is.

Kan ik via deze weg hulp krijgen om de correcte analyse remote te maken?

 

@Stijn VM 

Omdat de PX forummedewerkers , als ze hier de draad opnemen, verder zouden kunnen beslissen wat er moet gebeuren en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Stijn VM Kan je je klantengegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.


Ik heb net de gevegens aangevuld.


@Stijn VM Als je enkel op die poort problemen hebt met verschillende toestellen lijkt het me eerder een probleem van de modem zelf dat we niet vanop afstand opgelost zullen krijgen.  Ik heb je lijn en configuratie nagekeken en zie daar niet onmiddellijk een oorzaak. 

Als je het probleem nog steeds ondervindt, kunnen we je een nieuwe modem opsturen. 


Reageer