Vandaag een nieuw BBOX 3 ontvangen via Bpost.Mijn oude BBOX 3 bleef herhaaldelijk haperen. Na installatie bleek de nieuwe niet te werken. Na 3 maal tussenkomst van O800 22 800 en een wachttijd die begon rond 14.30 en uiteindelijk eindigde om 17.30. bleek men het probleem niet op te kunnen lossen. Er zal mij overmorgen ( dus 2 dagen zonder internet en werk) een technieker worden gestuurd die mijn telefoonlijn zal inspecteren.
ik ben er van overtuigd dat de BBox niet fatsoenlijk functoneerde( heb in het verleden reeds hetzelfde meegemaakt met een “ nieuwe “ BBOX. Aldus heb ik de oude BBOx terug aangekoppeld, geen probleem met internet en televisie meer ( alleen uiteraard het haperend beeld , maar we hebben gelukkig internet )
Dus de technieker zal zaterdag naar alle waarschijnlijkheid een nutteloze verplaatsing moeten maken en mij adviseren om een nieuwe BBox aan te vragen!
Dus een ganse namiddag naar de filistijnen en met een beetje pech ook nog eenzaterdagvoormiddag( technieker aangekondigd tussen 8 en 12.30)
ik was het beu om weer eens het 80022800 nummer te bellen, mijn hele uitleg te doen en toch niet geholpen te worden
groetjes.