Skip to main content

 Hello, ik kan de bbox niet meer inloggen op 192.168.1.1  als User met het User wachtwoord dat op de sticker staat. Alles geprobeert, modem reseten, andere browser en toestelen. nog altijd nieks. Wi fi wekt wel correct. Enige idee wat  het probleem kan zijn ?

@Gabriel77  hen je deze methode gevolgd:

Waar vind je het wachtwoord van je b-box 3/3V+?

Het standaardwachtwoord (bv. A1B2C3D4) bevindt zich op een sticker aan de achter- of onderkant van je b-box 3/3V+, naast User password of Modem password. Verwar het niet met het wachtwoord van je wifi-netwerk .

User password op je modem sticker

Hoe het wachtwoord van je b-box 3/3V+ wijzigen?

  1. Verbind jezelf met internet via deze b-box 3/3V+ en surf naar het  configuratiemenu van je b-box  met een recente internetbrowser.
  2. Selecteer User als gebruikersnaam, vul het wachtwoord van je b-box 3/3V+ in en klik vervolgens op de knop Inloggen.
  3. Klik op User, in de rechterbovenhoek van je scherm en vervolgens op Profiel Instellingen.
  4. Vul het huidige wachtwoord in, vervolgens je nieuwe wachtwoord. Klik daarna op OK.

Het wachtwoord van je b-box 3/3V+ vergeten of verloren?

Als je het wachtwoord van je b-box 3/3V+ niet hebt veranderd, kan je het terugvinden op het label aan de achterkant van je b-box.

Als je het wachtwoord van je b-box 3/3V+ hebt veranderd en je het vergeten bent, moet je je  b-box resetten . Daarna kan je opnieuw het oorspronkelijke wachtwoord naast User password of Modem password gebruiken. Dit vind je terug op het label aan de achterkant van je b-box.


heb je deze methode gevolgd zoals beschreven staat hier → Wachtwoord van je b-box en van je internetverbinding | Proximus

als je deze optie kiest :

 


Als het niet lukt en omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Reageer