Skip to main content
Antwoord

Alias mailbox @skynet.be verplaatsen naar andere mailbox

• July 28, 2025
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Beste,

Ik heb gisteren per ongeluk een alias (@skynet.be alias) gewist van een mailbox om die te koppelen aan een nieuwe mailbox (@proximus.be). Ik kan deze nu niet opnieuw aanmaken in de nieuwe mailbox omdat ik enkel de optie krijg om @proximus.be aliassen aan te maken. Het gaat over een @skynet-alias waar nog veel e-mails naartoe gestuurd worden.

Ik heb de vragen in het forum bekeken en gezien dat dit enkel kan uitgevoerd worden door een Proximus-medewerker.

Is het mogelijk om deze @skynet-alias opnieuw toe te voegen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Wim

Beste antwoord door YorickP

De alias is op de proximus mailbox aangemaakt. Alle mails dat die voordien had zal u niet te zien krijgen, maar alle nieuwe mails dat naar die alias verstuurd worden, zullen daar nu wel zichtbaar worden.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • July 28, 2025

@WimM PX moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag (bijvoorbeeld het volledig skynet mailadres waarover je vraag gaat). Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • July 28, 2025

Dag Martin,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het profiel en het veld ‘Ticket’ ingevuld.

Wim

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • July 29, 2025

De alias is op de proximus mailbox aangemaakt. Alle mails dat die voordien had zal u niet te zien krijgen, maar alle nieuwe mails dat naar die alias verstuurd worden, zullen daar nu wel zichtbaar worden.

• Auteur
  • Apprentice
  • July 29, 2025

Super! Bedankt Yorick!