Skip to main content

al een week niks meer van internet en tv

• November 20, 2025
  • 7 reacties
  • 75 Bekeken

wij hebben morgen al een week geen internet of tv meer. er is iets defect in de straat. moet dit nu zo lang duren om te herstellen? ook krijgen we geen updates. ik zit met 4 tieners thuis. ik kan je zeggen dat dit geen lachertje is. ik begin het echt beu te komen. wat kan ik hiermee doen? ik heb geyekend voor een 2jarig contract. maar op deze manier wil ik het niet houden. iemand raad hierbij.?

7 reacties

Martin
  • November 20, 2025

@Sandrino1980 

Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Opmerking:  Dan kan je altijd nog beslissen of je wilt opzeggen 

@Sandrino1980 Hebben ze bij PX (Helpdesk) niet voorgesteld van gratis mobiel data op je gsm abonnement te zetten zodat je deze kan gebruiken als wifi hotspot om zodat eventueel andere toestellen zo op het internet kunnen in afwachting van de herstelling.
Of eventueel een 4G modem  kunnen bezorgen zodat je zo ook wifi hebt in huis.

TBI; 

Flex Emergency Internet - Noodoplossing bij een internetstoring | Proximus

• Auteur
  • Apprentice
  • November 20, 2025

Dank je. Net alles ingevuld.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 21, 2025

@Sandrino1980 Ik zie dat je verbinding op dit moment werkt. Wat is er juist aan de hand?

• Auteur
  • Apprentice
  • November 21, 2025

Het gaat over het thuisadres 

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • November 24, 2025

@Sandrino1980 

Werkt je internet inmiddels opnieuw op je thuisadres?

Geert

• Auteur
  • Apprentice
  • November 24, 2025

Ja net een week zonder alles gezeten. Plotseling was er terug internet. Maar niks gehoord van proximus. Ze hadden nochtans beloofd van zodra het ging werken me een sms te sturen. Maar totaal niks. Wel triestig vind ik . Sorry. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • November 24, 2025

Fyi

Compensatie bij dienstonderbreking | BIPT

Na 8u heeft de abonnee recht op minstens 1 euro compensatievergoeding. Na 24 uur komt er dan nog één euro bij plus 50 eurocent voor elke dag dat de onderbreking voortduurt. De abonnee heeft echter recht op ten minste een dertigste van het maandelijkse abonnementsgeld als dat de waarde van de eerder genoemde compensatie overstijgt.