DSL lampje uit minstens 20-30 keer per dag => internet valt bijgevolg uit
We hebben dit al gedurende 3 weken en ik ben stillekes aan zot aan het komen.
Al 3 techniekers over de vloer gehad. Alles al vervangen , bbox3 , netfilter binnenhuis, kabels, etc
Elke keer verlof moeten nemen om ze binnen te laten. Zeer vriendelijke mensen en ze doen hun best om het in orde te krijgen maar te vergeefs.
Vrijdag 12/02 ging de 4de technieker eens langskomen
die een lasser zou zijn zoals proximus deze personen beschrijven. Vrijdag niemand gezien.
Vrijdag rond 5 uur naar de klantendienst gebeld of er nog iemand zou komen.
Deze persoon van de klantendienst zou met de chef van de lassers gesproken hebben en ons beloofd dat de technieker nog ging langskomen.
Tot 19 uur nog thuis zitten wachten tot de technieker ging langskomen maar niemand gezien of gehoord via telefoon.
Ik hoop dat dit bericht maandag morgend 15/02 met ernst behandeld wordt en maandag er een lasser ter beschikking wordt gesteld om de draadbreuk te inspecteren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.