Ik ben professionele klant bij Proximus, ik ga officieel een klacht indienen maar wil dit ook posten hier:
Weet niet of Proximus mijn informatie doorspeeld maar op één week tijd driemaal lastiggevallen door agressieve verkopers van u-smile en L&co?
** U-SMILE**
Bellen aan de deur met een kaftje en sleutelhanger rond de nek van Proximus, zeggen dat er nieuwe fiber in de straat ligt van Proximus en ze metingen komen doen, wilt meteen naar binnen naar de kelder zeggen ze dan, als je dan doorvraagt ben je van Proximus? Nee van u-smile partner (zeggen dat bewust heel snel) en beginnen dan weer over fiber blabla, als je weer vraagt ben je van Proximus zeggen ze weer heer snel u smile partner en er zijn problemen met fiber etc.. Zeer opdringerig en ongewenst.
Staat wel mooi op camera, heb de beelden bewaard.
** L&CO??**
Quasi zelfde, bellen telefoon dat er fiber ligt, problemen zijn met proximus, dat ze voor proximus werken en vandaag langskomen voor analyse, je vraagt weer welk bedrijf zeggen ze heel snel L &co? “en we moeten je fiber nakijken” ik vraag, zeg je bedrijf traag antwoorden ze niet en beginnen weer over problemen dat ik zou hebben en moeten langskomen. telefoonnummer +32466911217 staat al online al gekend als scammer voor orange telenet proximus.
Ik heb helemaal geen problemen met proximus fiber, vreemd dat ze beide op één week dit doen.
Vreemd dat “partners” van Proximus zo aggresief zijn, ik dacht dat Proximus een deftig bedrijf (en duurste) was.
PS: jullie live chat, slapen de mensen daar? Ze antwoorden zeer traag, begrijpen de vraag niet en antwoorden generiek van ja stuur een mail met je klacht terwijl ik eerst vraag of ze partners zijn. Een AI bot kan me beter helpen dan de trage studenten?