afspraak


een week of 2 geleden is de installateur langsgekomen maar ze konden de installatie niet doen wegens dat de kabel niet aanwezig was , nu gingen ze die normaal morgen komen leggen , krijgen we vandaag telefoon dat ze niet komen omdat ze de plannen niet hebben en ze die eerst moeten zoeken , ze hebben 2 weken de tijd gehad om ze te krijgen , hoelang gaan we nu nog moeten wachten zitten bijna 2 maanden zonder WiFi , zonder tv , zonder gsm abonnement 


19 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Femie2304 op het klantnummer in je profiel kan ik geen aanvraag terugvinden. Kijk je even na of dit (nog) klopt? Groetjes, Heidi

Wat bedoel je met aanvraag ? 
 

Reputatie 7
Badge +3

Een bestelling bedoel ik, voor een aanvraag tot activatie/aansluiting. 

Ik heb die al 3 weken geleden gedaan toen gingen ze de 16de juni komen dan is da verplaats naar de 10/11de juni weet niet meer juist wanneer , die man is toen geweest maar omdat er geen kabelaansluiting lag voor Proximus kon die dat niet doen , heeft hij een afspraak gemaakt om die kabel te komen leggen en dat was vandaag , maar kregen gisteren telefoon dat ze niet konden komen omdat ze de plannen niet hadden , maar we zouden graag vandaag wel WiFi kunnen hebben aangezien we al een maand bij 2 maanden ondertussen zonder WiFi zitten

Reputatie 7
Badge +3

Dat kijk ik graag voor jullie na, kun je mij het juiste klantnummer bezorgen?

Dit is alles ook dat ik een aanvraag heb gedaan

 

 

moderator edit: screenshot verwijderd (privacy)

Reputatie 7
Badge +3

@Femie2304 hebben jullie al een actief gsm-abonnement via Proximus (misschien op een ander klantnummer)?

Nee , ik heb wel met ons nieuwe klantennummer een gsm abonnement aangevraagd maar dat werkt nog niet 

Geraakt dit vandaag aub eindelijk opgelost wand zonder WiFi zitten met kinderen en geen WiFi hebben voor het werk is niet plezant , krijg ik vandaag geen deftig antwoord wanneer ze gaan komen voor een kabel te leggen en de installatie te doen bel ik nog naar orange om te veranderen!

Krijg nu een mail dat het pas 5juli gaat zijn . Dat zijn nog is 2 weken , 2maanden zonder WiFi dus 

Reputatie 7
Badge +3

@Femie2304 

het opvragen van plannen voor werken op de openbare weg/aanleg bijkomende kabel moet via de gemeente verlopen… tegenwoordig gaat dit wel al vlotter dan vroeger, maar er is steeds een minimum tijd en proximus mag wettelijk gezien de werken niet uitvoeren zonder de plannen.  Als ze de plannen tijdig hebben en er is een ploeg beschikbaar zullen ze de werken wel vervroegen en je contacteren.  ik vraag erachter. Het spijt me dat het niet vlotter is verlopen. 

ik heb ook navraag gedaan ivm je gsm nrs, want ik merk dat ze niet allebei in orde zijn. 

groeten

Tina

Dag Tina , we hebben een afspraak 5juli nu opstaan , de nummer zijn inderdaad nog niet allebei in orde die van mijn mama is in orde maar papa zijne krijgen wij telkens een bericht dat het simkaartnummer niet klopt maar als we het juiste invullen zegt die nog altijd dat het fout is .

Reputatie 7
Badge +3

@Femie2304 

ik heb bericht gestuurd naar dienst import met vraag om na te kijken.. als we info krijgen hoor je nog van ons..

groeten

tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@Femie2304 

deze info kreeg ik : er is dus een fout: 

“Klant moet nog correct klantnummer vorige operator bezorgen.

SMS met link werd verstuurd naar klant op 24/06”

kan je kijken aub?

groeten

Tina

 

Ja we hebben die inderdaad gehad , maar we hebben geen klantennummer bij base omdat dat een gewone herlaadkaart was 

Reputatie 7
Badge +3

@Femie2304  ook voor een prepaid kaart maakt Base een account nummer (klantnummer) aan.

Als het betrokken GSM nummer nog actief staat bij base kan je het via https://www.base.be/nl/klantenzone.html BASE achterhalen .

Om toegang te krijgen tot de klantenzone en de My BASE-app, heb je een login (je BASE mobiele nummer) en een wachtwoord nodig. Log je in voor de eerste keer? Dan moet je een wachtwoord aanvragen via https://login.prd.base.be/openid/requestpassword 

Heb nooit een account aangemaakt bij Base hier de info Hoe krijg ik toegang tot mijn klantenzone? (base.be)

Anders kan je  bellen naar 1999 met je BASE gsm-nummer of naar 0486 19 19 99 met een niet Base nummer  om het account nummer/klantnummer te krijgen.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Femie2304  Zie link via privébericht. Kan je de nodige stappen doorlopen? Groetjes, Antonella

De WiFi is geplaatst dus de abonnementen kunnen worden toegevoegd aan ons pakket 

Reputatie 7
Badge +3

@Femie2304 we doen het nodige! Groetjes, Heidi

Reageer