Vraag

ADSL werkt al een week niet meer

  • 15 December 2022
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Blauw adsl lampje blijft flikkeren. Probeer al drie dagen de klantendienst te bereiken via chat, zonder resultaat (we proberen één van onze medewerkers te bereiken, duurt langer dan verwacht etc.)


3 reacties

@GERARD H je hebt de bbox al eens zonder spanning gezet voor 10 sec veronderstel ik.

Je kunt de bbox ook een reset geven door 20 sec op het verborgen reset knopje achteraan te blijven drukken tot de leds vanvoor uitdoven uitgezonder het powerlampje dat blijft branden en dan het resetknopje lossen.

De Prox forummedewerkers kunnen morgen je lijn ook uittesten en verder natrekken wat er moet gebeuren, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de terug draad opnemen morgen.

Deze morgen op miraculeuze wijze “vanzelf” weer in gang geschoten. Heb zelf helemaal niets gedaan.

Opgelost door Proximus?

Dat zal inderdaad wel zo zijn, normaal als je belt naar 080022800 en je uw lijnnummer ingevoerd hebt en als er een gekend probleem is, wordt dit gemeld dat er in je regio bv. problemen zijn en dan weet je ook dat PX er mee bezig is.

Maar het voornaamste is dat het opgelost is. 

Reageer