Skip to main content
Vraag

administratie internet box fout. B box 3v+ niet verwijderd in myproximus.

• April 24, 2026
  • 3 reacties
  • 20 Bekeken

Hallo, heb mijn b box 3v+ omgeruild voor internet box. Installatie gelukt. Maar bij het openen van MyProximus krijg ik fout.

Wat moet ik nu doen. B box 3v+ staat nog altijd vermeld in mijn gegevens en deze niet verwijderen.

Bedankt op voorhand.

P.S.: Zou het mogelijk zijn om een muurbeugel op te sturen aub.

3 reacties

Mutlie
  • April 24, 2026

Die beugel wordt standaard niet meegeleverd (zou dan dikwijls gewoon worden weggegooid). Gelukkig wordt er wel één op simpel verzoek wel nagezonden.
In afwachting dat een medewerker je vraag oppakt kan je alvast  jouw klantgegevens aanvullen in je → ForumProfiel voor zover dat nog niet is gebeurd.
Als je dat niet doet zullen de medewerkers die gegevens eerst nog aan jou moeten opvragen.
Indien je dat nodig vindt kan je In het veld "Ticket"  nog meer informatie vermelden. Geen zorgen voor je privacy,  die gegevens zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en meld hier even dat je hebt voldaan.

Wat de Bbox3 betreft, ik veronderstel dat je die recent hebt vervangen, gisteren of zo. Het duurt soms wel een paar dagen eer het in het  systeem en dus in MyProximus zichtbaar wordt.

Martin
  • April 24, 2026

@Dopken 
Aangezien het nog recent is dat je een Internet Box heb geïnstalleerd zal nog niet alles doorgestroomd zijn zoals Mutlie aangeeft, ik heb dit ook voorgehad. 
Als dit gebeurd is zou je die foutmelding niet meer mogen krijgen, maar dan kan het wel nog mogelijks voorvallen dat je dan ook nog niet alles terugvindt van instellingen via myproximus.  

Ook in verband met terugsturen van de bbox3 moet die soms niet meer teruggestuurd worden, maar dit kunnen de PX moderatoren wel natrekken of die moet teruggestuurd worden of niet en indien wel dan zullen ze de retourlabels opsturen via mail (kijk best ook in je spamfolder, want die mails komen daar af en toe wel in terecht).

• Auteur
  • Apprentice
  • April 24, 2026

@Mutlie en  @Martin Heb mijn ForumProfiel bijgewerkt. En voor de b box 3v+ is al opgestuurd.