Skip to main content
Antwoord

activeringscode

  • June 17, 2025
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Ik vind mijn activeringscode niet op mijn account 

Beste antwoord door Martin

Lukt het niet als je de informatie volgt hier :

→ Klantnummer, activeringscode en datum | Proximus 
                  daar vind je de volgende  manieren:

Hoe wil je deze gegevens terugvinden?

Je hebt je klantnummer, activeringscode en datum nodig om een account te maken voor MyProximus.
Als je nieuwe klant bent (minder dan 30 dagen), dan raden we je aan om je welkomstbrief te gebruiken.
Kies hoe je ze wilt terugvinden.

  • Op mijn factuur
  • Op mijn welkomstbrief
  • Stuur ze me per sms of per post

 

PS: Indien het je toch niet lukt, noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat de PX u beter kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@Roberto curado burreca activeringscode van wat ???

graag wat meer info zodat we je kunnen helpen bij je probleem.


Martin
  • Antwoord
  • June 17, 2025

Lukt het niet als je de informatie volgt hier :

→ Klantnummer, activeringscode en datum | Proximus 
                  daar vind je de volgende  manieren:

Hoe wil je deze gegevens terugvinden?

Je hebt je klantnummer, activeringscode en datum nodig om een account te maken voor MyProximus.
Als je nieuwe klant bent (minder dan 30 dagen), dan raden we je aan om je welkomstbrief te gebruiken.
Kies hoe je ze wilt terugvinden.

  • Op mijn factuur
  • Op mijn welkomstbrief
  • Stuur ze me per sms of per post

 

PS: Indien het je toch niet lukt, noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat de PX u beter kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meld het hier zodra dit gebeurd is.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 18, 2025

@Roberto curado burreca 

Is het inmiddels gelukt?

 

Geert