Ik vind mijn activeringscode niet op mijn account
activeringscode
Beste antwoord door Martin
Lukt het niet als je de informatie volgt hier :
→ Klantnummer, activeringscode en datum | Proximus
daar vind je de volgende manieren:
Hoe wil je deze gegevens terugvinden?
Je hebt je klantnummer, activeringscode en datum nodig om een account te maken voor MyProximus.
Als je nieuwe klant bent (minder dan 30 dagen), dan raden we je aan om je welkomstbrief te gebruiken.
Kies hoe je ze wilt terugvinden.
- Op mijn factuur
- Op mijn welkomstbrief
- Stuur ze me per sms of per post
PS: Indien het je toch niet lukt, noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat de PX u beter kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meld het hier zodra dit gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.