Beantwoord

Activatiecode Norton Security 5

  • 1 December 2022
  • 3 reacties
  • 215 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 33 reacties

Mijn vraag is de 13 tekens die ik moet gebruiken om Norton security 5 te kunnen activeren. Al sinds 23 november probeer ik die te verkrijgen via telefonisch contact met technische dienst. Zij raden mij nu aan om dit via email op te vragen omdat zij dit niet kunnen. Heb al verschillende Emails gehad met stappenplan maar daar ben ik niets mee want ik kom steeds uit op de zelfde pagina bij MyProximus (Norton Producten). Hierbij stuur ik een schermafbeelding daarvan. Hopelijk geraakt dit nu via deze weg opgelost. Men zou mij nu via email die code opsturen. Dit is nog steeds niet gebeurd. Het wordt stilaan hopeloos om dit te verkrijgen. ……..

 

icon

Beste antwoord door GeertC 1 December 2022, 13:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@wacu 

ik heb je account correct gekoppeld van de Norton anti virus.

Kan je eens opnieuw inloggen op My Proximus, staat de pruduct sleutel nu wel vermeld?

 

Groeten 

Geert

Reputatie 1

Ondertussen is alles terug in orde. De productsleutel is terug zichtbaar.

Alvast hartelijk dank. Het was een moeilijke bevalling😄

Reputatie 1

😡Na de vorige problemen met Norton zie:  Activatiecode Norton Security 5 is er opnieuw iets eigenaardigs gebeurd. Mijn abonnement op Norton Security 5 is plotseling verdwenen op My Proximus (Mijn producten). Mijn abonnement is geannuleerd. En zou volgens email van proximus binnen 24 uur opgelost zijn zie hieronder😡: 

Beste,

bij controle van onze systemen werd opgemerkt dat op technisch niveau de Norton producten tweemaal toegekend stonden.

Dit is ondertussen gecorrigeerd, normaal gesproken zou de productsleutel binnen een periode van 24 uur zichtbaar moeten zijn in MyProximus.

Vriendelijke groet,

het Proximus team. 

 

Ref. [THREAD_ID:192993068049]

Reageer