Ik heb op 30 juni een bestelling (R00000034019303049) geopend voor een upgrade van mijn pack om naar Fiber Gigabit te gaan. Momenteel heb ik nog 350 Mbps download en 50 Mbps upload.
Op 11 juli werd mijn modem vervangen door een nieuwe Internet Box (vbox4) en ging dit binnen 24 uur geactiveerd worden.
Echter is de activatie nog niet doorgekomen en mijn abonnement niet aangepast. Ik kan ook nog niet op de cloud configuratie van de Internet Box op de Proximus site om instellingen aan te passen. De vaste lijn die nu wel in mijn nieuwe pack zit gaat al wel.
Ondertussen zie ik op de website van Proximus dat de geadverteerde snelheid nog is verhoogd naar 2,5 Gbps download. Ik neem aan dat ik de juiste Internet Box hiervoor heb, want ik weet dat er nog een Internet Box+ versie bestaat.
Via de klantendienst lukt het precies niet dat mijn bestelling wordt afgewerkt naar Giga Fiber met de specs op de website.
Hopelijk is er op dit forum iemand van Proximus, dat kan helpen bij de voltooiing van mijn upgrade bestelling.
Alvast dank en groeten