Vraag

Aansluiting na verhuis - kastje in muur

  • 5 February 2024
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Hallo,

Vorige week zijn we verhuisd en hebben we ons Proximus abonnement meegenomen.
De connectie werkt, maar ivm de aansluiting van de kabel in de muur, dat kan toch beter (zie foto), de installator heeft dat witte bakje (zonder referentie erop) aan de telefoonkabel gekoppeld, om zo dan de modem te kunnen aansluiten.


Hoe kan ik dit esthetischer afwerken?  Ik heb gezocht bij het merk Niko maar zag niets qua stopcontactdozen dat hiermee compatibel is.
Bedankt

 

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Cyclone X Kan je je klantengegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan stuur ik iemand terug langs om dit deftig af te werken.

@Cyclone X Kan je je klantengegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan stuur ik iemand terug langs om dit deftig af te werken.

Hallo @DaisyS , bedankt, ik heb mijn profiel bijgewerkt.

mvg

@Cyclone X Kan je je klantengegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan stuur ik iemand terug langs om dit deftig af te werken.

Hallo @DaisyS , heb je eventueel een idee wanneer dit zal zijn? Word ik per mail of telefoon gecontacteerd?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@Cyclone X Ik heb hiervoor een afspraak geboekt voor morgennamiddag tussen 12.30 en 17.00u. Als dit niet past, kan je je afspraak herboeken via My Proximus

Reageer