Vraag

Aanpassing / werking (sinds begin augustus 2021) van het Proximus Mail programma

• 19 August 2021
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

• Rising star
  • 19 reacties

Proximus heeft sinds een week of 2 (begin augustus 2021 ) de lay-out en de werking van hun mailprogramma gewijzigd.

Ik ben niet tevreden over dit nieuwe mail gereedschap van Proximus.

Alles verloopt ook veel trager.

Als je iets verzend dan staat het later ook ALTIJD bij “Concepten” … als je  dan op “concepten” klikt dan komt er steevast “Er is een vergissing of zoiets” en dan verdwijnt het bericht ineens.

Dus telkens moet je gaan checken wat daar weer bij concepten is komen staan.

Als je iets verzend, dan wordt de tekstgroote en type veranderd, vooral steeds die eerste lijn.

Als je spaties toevoegd in je tekst, tussen de verschillende regels, om één en ander duidelijk in je tekst te laten overkomen, dan zit na het verzenden (in vak verzenden) alles op een hoopje geplakt.

Als ik reply krijg van de verzonden mail dan zit inderdaad alles op een hoopje … en een deel met kleine lettertjes … precies prutswerk !!

Deze aanpassing is NIET grondig nagekeken of getest vooraleer dit werd gelanceerd .

3 reacties

Reputatie 1

Inderdaad.

Het ZIET er goed uit maar het is bijzonder gebruiksonvriendelijk; te vergelijken met het programma van ongeveer 10 jaar gekeden.

Opslaan gebeurt herhaaldelijk en met haast verdwijnen van tekst bij het typen…

Ik ben nu al een kwartier aan het wachten om een concept (dat ik zelf niet heb gevraagd) te openen.

Ofwel is er dadelijk weer een foutmelding of het verdwijnt gewoon…

Een voorlopige tekst-mail even pauzeren, of even klein maken...hoe kan je dat doen? Er is geen knop voorzien, ja, beneden staat een knop die niet duidelijk aangeeft wat je er mee kan doen...zwijg stil om te doen wat je wil.

De vlaggetjes zijn zo vaag, die zeggen niets…

Een handtekening voorbeeld maken en oproepen om te plaatsen...hoe doe je dat?

Ik wacht nog steeds op openen van een concept bericht.

Dit is echt niet goed! Ligt het aan mijn vermogen of aan het het vermogen en kunde en vooral van gebruikersempathie van de softwaremedewerkers?

Ik vergelijk het met de gebruiksonvriendelijkheid van de TV gids (nooit is vermeld voor een film bvb: GB, drama 2019; 

en voor een serie bvb: dramaserie, B, 2018  2/8 . Daarvoor moet ik naar Humo, De Morgen.

Koop toch eens degelijke software!!!! 

Nu wacht ik nog steeds om het concept te openen en te bewerken/verzenden….Het radertje draait en draait…..

Overtuigd van ieders goede wil raad ik toch aan van er iets aan te (laten) doen!

Zou ik mijn mijn mailverkeer door een ander systeem kunnen laten beheren; outlook bijvoorbeeld…?

Beste groet. 

Reputatie 4
Badge +1

Vooral “extreem traag” sinds  upgrade (lees Bug’s)
Thans Proximus onwaardig.

Pls debug

Proximus is blijkbaar nog altijd op zoek naar de oplossing...

→ Contacteer onze klantendienst | Proximus

Reageer