Beantwoord
Aanmerking 4g LTE modem
Beste,
Ik zit nog altijd op een oude ADSL lijn. Snelheid van 3,3mb/s dus download is nog geen 350Kb/s . Het is nu al een jaar of 2 dat Proximus begonnen is met de testfase van de 4G LTE in Frasnes-lez-Anvaing. Toeval wil dat ik juist in die gemeente woon .
Zou u kunnen kijken of ik in aanmerking kom ?
mvg
Ik zit nog altijd op een oude ADSL lijn. Snelheid van 3,3mb/s dus download is nog geen 350Kb/s . Het is nu al een jaar of 2 dat Proximus begonnen is met de testfase van de 4G LTE in Frasnes-lez-Anvaing. Toeval wil dat ik juist in die gemeente woon .
Zou u kunnen kijken of ik in aanmerking kom ?
mvg
Beste antwoord door M_016
@ Proximus
en kunnen jullie de betrokkene/de auteur geen andere oplossing op korte termijn aanbieden om de door EU richtlijn xyz tegen 2020 opgelegde 100% 30 Mbps dekking (en 50% 100 Mbps) te halen
trouwens het wordt mijns inziens eens tijd om klare wijn te schenken m.b.t. het "Tessares project" (xdsl & 4G) t.t.z. wie wat wanneer : KPN Nederland is wat dat betreft toch een voorloper m.b.t. info voor de (potentiële) klanten in de zgn. buitengebieden (en postcode aldaar is tot op straatniveau)
https://www.kpn.com/thuis/internet-buitengebied.htm
en tot slot wanneer komt er eventueel een aanbod vergelijkbaar met Orange 4G Flybox internet@home , de bijdrage van adsl lijnen à rato van 1, 2, … Mbps om snelheden van 30 Mbps of meeer te halen is tenslotte toch eerder beperkt nee?
Bekijk origineelen kunnen jullie de betrokkene/de auteur geen andere oplossing op korte termijn aanbieden om de door EU richtlijn xyz tegen 2020 opgelegde 100% 30 Mbps dekking (en 50% 100 Mbps) te halen
trouwens het wordt mijns inziens eens tijd om klare wijn te schenken m.b.t. het "Tessares project" (xdsl & 4G) t.t.z. wie wat wanneer : KPN Nederland is wat dat betreft toch een voorloper m.b.t. info voor de (potentiële) klanten in de zgn. buitengebieden (en postcode aldaar is tot op straatniveau)
https://www.kpn.com/thuis/internet-buitengebied.htm
en tot slot wanneer komt er eventueel een aanbod vergelijkbaar met Orange 4G Flybox internet@home , de bijdrage van adsl lijnen à rato van 1, 2, … Mbps om snelheden van 30 Mbps of meeer te halen is tenslotte toch eerder beperkt nee?
Toon eerste bericht
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.