Dag @nickgeens had de vorige eigenaar een aansluiting en heb jij al een klantnummer ontvangen? Je mag meer info toevoegen op je klantprofiel zodat we dit verder kunnen nakijken. Groetjes, Heidi
Na telefonisch contact zei men mij dat daar de aansluiting niet snel genoeg was voor TV, wel voor telefoon.. Mijn bovenbuur heeft echter wel TV+internet+telefoon (zijn nummer 058/42.0*.**), dus waarom kan dit niet bij mij?
De vorige eigenaar had geen proximus, volgens de syndicus is er in de kelder voor elk appartement een aansluitpunt voorzien
Dus als ik kijk via de site en ik check of ik TV+internet kan aansluiten op ijslandplein 8 te 8670 Oostduinkerke, zegt deze ja. Als ik dan bel om de aansluiting in orde te brengen, zegt men dat het niet gaat.. niettegenstaande er een andere aansluiting in de blok is dewelke wel TV en internet heeft
Dag @nickgeens als ik het adres controleer krijg ik inderdaad de melding dat er momenteel geen Proximus TV mogelijk is. Er staat wel een richtdatum: 01/08/2021. Ik vermoed dat er op dit moment geen poorten meer vrij zijn in de centrale, dat zal dus in de toekomst veranderen. Groetjes, Heidi
Kan ik die poorten reserveren als ze vrij komen? Of moet ik in augustus terug proberen?
Deze poorten kunnen niet gereserveerd worden, ik stel voor om eind juli contact op te nemen. Dat mag gerust hier, dan kijken wij het opnieuw na! Groetjes, Heidi
Dag HeidiE, ik merk dat het appartement 203, of C2 zeer recent werd aangesloten.. zijn er dan toch poorten vrij gekomen? Zou u zo vriendelijk willen zijn dit even na te kijken? Waarvoor dank
@nickgeens
heb je bij ons een klantennummer ?
dan kunnen we gericht via dit nummer technische info opvragen voor je adres …
over welk verdiep gaat het enz ?
geef even een seintje als info is ingevuld in je profiel. bedankt !
Tina
Ik ben klant bij jullie voor mijn thuisadres, dit gaat over een nieuwe aansluiting op mijn tweede verblijf. Ijslandplein 8, eerste verdieping, te Oostduinkerke. Ik heb de kabel getrokken van mijn appartement tot aan het aansluitpunt waar nog zichtbaar verschillende poorten vrij zijn
@nickgeens
ik informeer bij de installatiediensten
zo gauw ze mij groen licht geven, maak ik een dossier en zal een nieuw order inleiden voor tv en internet met promo 2e verblijf. ok ?
groeten,
Tina
Beste, heeft u al meer info ivm mogelijke aansluiting Proximus TV/internet?
@nickgeens Ben even aan het overleggen met een collega van de bevoegde dienst. Ik hou je zodra ik kan op de hoogte. Groetjes, Antonella
Bedankt, ik zou op mijn tweede verblijf graag van de promo tweede verblijf genieten
@nickgeens Ik ga de aanvraag voor jouw 2de verblijf opnieuw moeten inleiden zodat mijn collega het verder kan nakijken. Jouw busnummer is 103 of C1? Groetjes, Antonella
Klopt, de busnummer betreft 103 (of C1).
Bedankt!
@nickgeens De aanvraag is opnieuw ingeleid en de technieker komt langs op 22/07 in de voormiddag. Ik volg het verder op via dossier 48603654. Groetjes, Antonella
Ik heb de bevestiging gekregen per mail! Zeer hartelijk bedankt!
@nickgeens Ik zie dat de aansluiting van het 2de verblijf op 22/07 in orde is gekomen. Mocht er nog een opzeg moeten gebeuren bij een andere operator, zal je dit even zelf moeten doen omdat er geen overdracht of easy switch werd gebruikt. Ik ga dossier 48603654 hierbij afsluiten. Groetjes, Antonella