Vraag

aanlsuiting in oud appartementsgebouw


Ik heb een appartement in een oud appartementsgebouw in Oostduinkerke, Ijslandplein 8.  In de kelder komt een hoofdaansluiting van Proximus (Belgacom) binnen.  Als ik via de site de check doe, kan ik op dit adres VDSL aansluiten, echter men krijgt de aansluitingsaanvraag niet in orde.

 

Eén van de andere appartementbewoners heeft proximus TV + internet, dus mij lijkt het dat het bij mij ook mogelijk moet zijn.  Als ik bel zeggen ze dat dit niet kan..


13 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @nickgeens had de vorige eigenaar een aansluiting en heb jij al een klantnummer ontvangen? Je mag meer info toevoegen op je klantprofiel zodat we dit verder kunnen nakijken. Groetjes, Heidi

Na telefonisch contact zei men mij dat daar de aansluiting niet snel genoeg was voor TV, wel voor telefoon.. Mijn bovenbuur heeft echter wel TV+internet+telefoon (zijn nummer 058/42.0*.**), dus waarom kan dit niet bij mij?

De vorige eigenaar had geen proximus, volgens de syndicus is er in de kelder voor elk appartement een aansluitpunt voorzien

Dus als ik kijk via de site en ik check of ik TV+internet kan aansluiten op ijslandplein 8 te 8670 Oostduinkerke, zegt deze ja.  Als ik dan bel om de aansluiting in orde te brengen, zegt men dat het niet gaat.. niettegenstaande er een andere aansluiting in de blok is dewelke wel TV en internet heeft

Reputatie 7
Badge +3

Dag @nickgeens als ik het adres controleer krijg ik inderdaad de melding dat er momenteel geen Proximus TV mogelijk is. Er staat wel een richtdatum: 01/08/2021. Ik vermoed dat er op dit moment geen poorten meer vrij zijn in de centrale, dat zal dus in de toekomst veranderen. Groetjes, Heidi

Kan ik die poorten reserveren als ze vrij komen? Of moet ik in augustus terug proberen?

Reputatie 7
Badge +3

Deze poorten kunnen niet gereserveerd worden, ik stel voor om eind juli  contact op te nemen. Dat mag gerust hier, dan kijken wij het opnieuw na! Groetjes, Heidi

Dank je wel, ga ik doen!

Dag HeidiE, ik merk dat het appartement 203, of C2 zeer recent werd aangesloten.. zijn er dan toch poorten vrij gekomen? Zou u zo vriendelijk willen zijn dit even na te kijken? Waarvoor dank

Reputatie 7
Badge +2

@nickgeens 

heb je bij ons een klantennummer ?

dan kunnen we gericht via dit nummer technische info opvragen voor je adres …

over welk verdiep gaat het enz ?

geef even een seintje als info is ingevuld in je profiel. bedankt ! 

Tina

Ik ben klant bij jullie voor mijn thuisadres, dit gaat over een nieuwe aansluiting op mijn tweede verblijf. Ijslandplein 8, eerste verdieping, te Oostduinkerke. Ik heb de kabel getrokken van mijn appartement tot aan het aansluitpunt waar nog zichtbaar verschillende poorten vrij zijn

Reputatie 7
Badge +2

@nickgeens 

ik informeer bij de installatiediensten

zo gauw ze mij groen licht geven, maak ik een dossier en zal een nieuw order inleiden voor tv en internet met promo 2e verblijf.  ok ?

groeten,

Tina

Ok, dan u vriendelijk

Reageer