Skip to main content
Vraag

aanhoudende problemen met internetverbinding

• August 20, 2026
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Al voor de vierde keer in een jaar plots geen internet en tv meer. Probleem in gans de straat en de achterliggende straat. Proximus helpdesk voert voor de zoveelste maal hun checklijstje uit, alle stappen ondernomen. Technieker in alle klantenadressen van de straat. Probleem ligt niet bij de klanten maar in gans de straat en dan houdt het op. Proximus kan toch makkelijk naar de historiek kijken en dan zien ze onmiddellijk wat het probleem is. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • August 21, 2026

@Cris2600 Ik zie op dit moment geen enkel probleem op uw lijn. Ik zie dat er gisteren een technieker ter plaatse is geweest maar dat deze niet binnen mocht.

Heb je op dit moment nog problemen?

• Auteur
  • Apprentice
  • August 21, 2026

Hallo Daisy, technieker is inderdaad wel langsgeweest. Hij mocht wel binnen maar vertelde zelf dat er al verschillende techniekers in de straat en buurt bezig waren. Was zoals gedacht wederom een probleem in de straat/buurt. Reeds de vierde keer op een jaar. Hij vertelde dat een “expertengroep” er mee bezig was. Tegen de avond ineens opgelost. Hoop dat het deze maal een duurzame en blijvende oplossing is. Ik hoor begin volgende week bij jullie naar compensatie want wederom twee dagen veel last van gehad.