Skip to main content
Beantwoord

Aangetast netwerk


  • Apprentice
  • 8 reacties
Ik heb op mijn Samsung een NORTON mobile. Ik krijg sinds enkele dagen steeds de melding WIFI beveiliging : aangetast netwerk. met de tekst : "dit netwerk is aangetast door een onbekende derde partij die mogelijk uw berichten kan bekijken en wijzigen" Wanneer ik het netwerk wijzig zoals aangeraden komt steeds dezelfde tekst terug na scannen van netwerk
.
Wat kan ik doen??
groeten, Etienne.

Beste antwoord door Wim

Tjen,
Er waren problemen bij Norton, deze zouden ondertussen zijn verholpen, je dient de laatste versie van de app te downloaden:
https://twitter.com/NortonSupport/status/978965266632617984

Mvg,
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • 33928 reacties
  • 29 maart 2018
TUI: https://twitter.com/NortonSupport/status/978850312151805959

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 219 reacties
  • Antwoord
  • 29 maart 2018
Tjen,
Er waren problemen bij Norton, deze zouden ondertussen zijn verholpen, je dient de laatste versie van de app te downloaden:
https://twitter.com/NortonSupport/status/978965266632617984

Mvg,

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 29 maart 2018
Heb NORTON via mijn PC bij PROXIMUS en daardoor smartphone extra.Moet dat via proximus?

  • Rising star
  • 21 reacties
  • 29 maart 2018
tjen schreef:
Ik heb op mijn Samsung een NORTON mobile. Ik krijg sinds enkele dagen steeds de melding WIFI beveiliging : aangetast netwerk. met de tekst : "dit netwerk is aangetast door een onbekende derde partij die mogelijk uw berichten kan bekijken en wijzigen" Wanneer ik het netwerk wijzig zoals aangeraden komt steeds dezelfde tekst terug na scannen van netwerk
.
Wat kan ik doen??
groeten, Etienne.

  • Rising star
  • 21 reacties
  • 29 maart 2018
Hier juist hetzelfde met Samsung smartphone, heb ook Norton. Er ook nog "uw persoonlijke gegevens en communicatie zijn zichtbaar voor aanvallers in dit netwerk.
Wifi beveiliging 0 % aangetast netwerk.
Ook al wat geprobeerd maar vind ook geen oplossing. Op mijn pc geen probleem.
Dit volg ik.
Groeten, Ria

  • Rising star
  • 21 reacties
  • 29 maart 2018
Na update van Norton inderdaad terug in orde. Bedankt.

Martin
  • 33928 reacties
  • 29 maart 2018
Prima 👍

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • 30 maart 2018
tjen, Ik heb je laatste vraag niet helemaal begrepen... moet wat via Proximus?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 30 maart 2018
Omdat ik Norton Security 5 heb op mijn smartphone denk ik dat , alles wat bij mij binnenkomt , reeds bij proximus beveiligd is .Ik heb op mijn smartphone dus geen app. van Norton om opnieuw te downloaden. Kan enkel update uitvoeren en heb dat reeds verschillende malen gedaan , zonder resultaat. Dus dacht ik misschien moet proximus , wat ze naar mij doorsturen, opnieuw scannen. Ik hoor ook dat de fout bij Norton zou liggen en meerder gebruikers zouden reeds verlost zijn van dit ongemak. mvg Tjen